Izrada webshopa od nule

Evo par pitanja oko webshopa i izrade od pocetka, uzet cu primjer ribolov i opremu za ribolov. Znaci nisa koja je dosta uska.

  1. Da li je bolje uzeti domenu imebranda.hr ili ribolovnaoprema.hr
    Jasno sa marketinske strane i gradenja branda da je bolje uzeti imebranda, no ono sto me zanima je sljedece. Konkurencija ima domenu ribolovna-oprema.hr i brandiran je ducan bas pod tim imenom. Za pretragu ribolovna oprema rangira bolje od drugih konkurenata koji imaju svoje ime branda, a bolje odraden SEO.
    Ako se ide sa imebranda.hr da li je pametno kupiti domenu ribolovnaoprema.hr i napraviti nesto da upucuje na brand store?
    Nadam se da je jasno pitanje :slight_smile:

(Pod uvjetom da je bolja prva opcija)

  1. Imam zakupljenu domenu imebranda. com da li raditi na njoj hrvatsku verziju u poddirektoriju ili raditi na imebranda.hr i kako kasnije ukoliko se pokaze potreba za sirenje na podrucje npr. Slovenije? Da li uzimati imebranda.si i ostale cTLD ili je bolja opcija od pocetka sve raditi na imebranda. com

  2. Da li u webshopu ima veze struktura silosa. npr. Ako je jedan silos udice, drugi stapovi, treci mamci. Da li je problem linkati sa silosa “blog” ili “akademija” na razne proizvode u tim drugim silosima. Ili su silosi nevazni za webshopove?

  3. Da li raditi dugacke opise proizvoda sa keywordima na stranici proizvoda?

Svako misljenje je dobrodoslo.

Znaci ovako:
Ako se mislis siriti bolje je uzeti ribolovnaoprema. com bez ikakvih poddomena,dobro odradjen SEO ce potuc ovu .hr domenu. Silosi su vazni za webshop,znaci recimo imas kategoriju ribolovna oprema i podkategorije mamci, stapovi, masinice itd. Linka se medjusobno samo u istim kategorijama,na primjer napises post o 5 najboljih masinica i onda na dnu kazes: ako vam se iz bilo kojeg razloga neka od gore navedenih masinica ne svidja,pogledajte nase ostale clanke o masinicama: Ime modela masinice(klikom na ovo ide se na post o toj masinici). Mozes i ovako: u postu pises o jednom modelu masinice i napises: Ovaj model masinice vrlo je slican modelu “ime modela+link na post” ali je bolji/gori po tome i tome.

1 Like

Hvala na odgovoru!
Znaci ukoliko bi nekada doslo do sirenja na trziste Slovenije onda bi tamo trebalo uzeti domenu ribolovnaorodja. com posto je tamo taj Keyword trazen, tj. za svaku zemlju posebno traziti domenu i onda graditi web ispocetka, sav SEO i ostalo.

MIslio sam da postoji neki laksi nacin, a da se te cTLD domene zakupe i iskoriste na neki nacin da dovlace promet na jednu domenu koja bi bila unikatna za sva trzista.

EDIT: ovo za postove, znaci da stavljam blog post unutar podkategorije odredenih proizvoda? Ne u zasebnu kategoriju “Blog”?

sto bi od ovoga bilo najispravnije
domena .com/mamci/clanak-sa-linkom-na-proizvod
ili
domena . com/clanak-sa-linkom-na-proizvod
ili
domena .com/blog/clanak-sa-linkom-na-proizvod

Prvo je najispravnije. Znaci glavna kategorija je riblovna oprema a podkategorije su stapovi,mamci, masinice itd.

1 Like

Na tvom mjestu bi kupio obje domene ali glavna bi mi bila ribolovnaoprema.hr
dok bi domenu imebrenda.hr preusmjerio na ribolovnaoprema.hr

1 Like

ribolovnaoprema.hr je bolje i sa gledišta AdWords oglašavanja, imaćeš bolju ocenu oglasa za taj termin što će nešto smanjiti cenu oglašavanja. A u vezi sajta, kad završiš nađi nekog SEO stručnjaka da ti pogleda strukturu i složi kako je najbolje. ključne reči, tekst, kategorije, tagove, unutarnje i spoljne linkove…
Kvalitetan sadržaj je najbitniji a zavisno od konkurencije krećeš sa ključnim rečima dugog i srednjeg repa.
Na pr. ako je glavna reč ribolovna oprema možeš ići na ribolovna oprema hrvatska kako bi brže došao na vrh.

3 Likeova

Bravo!

Izgleda da ima nade za članove ovog foruma. Neki dan sam vidio da se na nekoj temi pisalo da je domene sa kvalitetnim backlinkovima dobro kupiti samo da bi ih se preusmjerilo na glavnu domenu/web, sad vidim da neki članovi razumiju i da Ad Quality Score bude bolji ako je exact match domena i da si time smanje CPC.

Možda uskoro ljudi i shvate da je bolje kupiti kvalitetetnu domenu za velike novce nego registrirati brandable sranje za $10.
Možda, ali samo možda, bude shvaćeno i što se zapravo dogodilo sa exact match algo updateom 2012. i da su exact match domene i dalje najbolji izbor za SEO i da je i dalje itekako bitna domena. Tek tada će biti dobrih temelja da se krene ka shvaćanju da exact match nije samo dobra za SEO nego da ima i bitan psihološki faktor koji donosi prednost, ali i još puno toga u vezina domena što većina danas još uvijek ne razumije.

:wink:

2 Likeova