Jel ovo realno?

Poštovani,

Hvala Vam što ste nas kontaktirali i što ste podneli zahtev za isplatu.

Da bismo mogli dalje da postupamo sa Vašim zahtevom, molimo Vas da
izvršite sledeće korake:

  1. Otvorite zvanični e-mail nalog za sajt putem kojeg ste ostvarili
    zaradu,(npr. [email protected])
  2. Pošaljite nam tačnu email adresu koju ste otvorili.
  3. Pošaljite screenshot koji pokazuje natpis “low publisher”.

Ovi koraci će nam pomoći da brže i efikasnije rešimo Vaš zahtev. Nakon
što primimo potrebne informacije, moći ćemo da nastavimo s procesom
verifikacije i, ukoliko je sve u redu, da izvršimo isplatu.

Napomena: U procesu verifikacije, ne prihvatamo Gmail, Yahoo, Hotmail i
slične naloge.

Zahvaljujemo se na razumevanju i strpljenju.

Bilo bi lakše da si stavio navodnike pod dio koji citiraš i da si boldao sporni dio.

I koja mreza nista nije navedeno

Mreza je Adnativia, jel obavezno imati personalni email koji traze od sajta, inace ga nikad nisam upotrebljavala…??? Kad zatrazim isplatu dobijem ovo

Ja sam ih prije koristio i povezan jje bio gmail, sta je sa to nesto novo ne znam…

Ako te muci pravljenje tog emaila, nije komplikovano, za nekoliko minuta mozes kreirati. Logujes se na podatke hostinga i nadjes ‘Mail naloge’, pa tu kreiras email za zeljenu domenu i dodas email na koji ce ici proslijedjivanje (da se mogu primati emailovi). Procackaj malo i skontaces brzo, tu je i podrska hostinga mada mislim da ti nece trebati. Mogu i ja pomoci, slobodno posalji poruku ako zapnes.

Ne znam ni ja sto im to treba i igra ulogu, ali vjerovatno imaju svoje neke razloge, nama nejasne :smiley:

@NativeMedia Bilo bi dobro čuti vaš komentar na ovo?

Ne koristim NativeMedia ali ovo nije fer.

1 Like

Za zaštitu sredstava naših korisnika, implementiran je proces verifikacije. Ovaj proces se aktivira kada korisnik prvi put podnese zahtev za isplatu ili promeni svoj preferirani način isplate. U ovom konkretnom slučaju, primetili smo da je zahtev za isplatu podnet prvi put, stoga korisnik još uvek nema uspostavljenu istoriju isplata.

S obzirom na to, postoji mogućnost da je zahtev za isplatu podneo neko drugi, a ne sam korisnik. Da bismo sprečili ovakve situacije i osigurali da sredstva ne budu poslata na pogrešnu adresu, svi prvi zahtevi prolaze kroz temeljitu proveru.

Uobičajeno, tražimo od korisnika da otvori zvaničnu email adresu od sajta preko kojeg je ostvario zaradu na našoj platformi. Ovaj korak nam pomaže da potvrdimo identitet korisnika i osiguramo legitimnu komunikaciju.

Želim još da naglasim da se treći korak, koji je pomenut u emailu, ne odnosi direktno na proces verifikacije, već se tiče zasebnog pitanja koje je korisnik postavio, koje nije bilo sasvim jasno.

P.S. U vezi sa poslatim skrinshotom, izgleda da korisnik pokušava da ponovo podnese zahtev za isplatu, iako je prethodni zahtev već u obradi. Zbog toga dobija obaveštenje da na nalogu nema dovoljno sredstava za novi zahtev.

2 Likeova

Hvala svima za objašnjenja

Zar ne treba odmah u startu da trazite takav mail kod registracije?
Da li ste to naveli u pravilima da cete traziti mail od sajta kada bude isplata?
Kako ce neko ko ima besplatne sajtove koji su uradjeni preko wix i sl. imati takav mail?
Dobro je sto nisam nikada stavio vase reklame.Niti planiram.

1 Like

Hvala na pitanjima. Naš proces verifikacije pri isplati osigurava sigurnost korisničkih sredstava, a ne komplikuje proces. Cilj nam je da zadržimo fleksibilnost i sigurnost, bez nepotrebnih prepreka pri registraciji.

Konstantno radimo na jasnoj komunikaciji pravila i zahteva putem naše platforme i foruma. U slučaju korisnika sa besplatnim platformama poput Wix-a, spremni smo da prilagodimo naš proces i razmotrimo alternative, kako bismo podržali sve korisnike.

Nadamo se da smo odgovorili na vaša pitanja i stojimo na raspolaganju za dodatne informacije.

Kod registracije nije vazno koji je mail i proces verifikacije,ali kada vlasnik sajta ostvari zaradu,prikaze reklame i kada se treba njemu isplatiti,onda ce malo da se zakomplikuje i trazi se mail od sajta.
Navedite odmah u startu da ce trebati mail od sajta kod isplate i tako se daje izbor hoce li vlasnik sajta stavljati reklame ili ne.
Neko napravi sajt preko wix i sl. i ostvari zaradu a zatim bump iznenadjenje.
Ako se ne nadje alternativa,pare ostaju na nalogu ili sta ce se desiti?

1 Like

Jednostavne stvari komplikujes. Opasni su igraci sa adnativie, oni i jos njih nekoliko imaju monopol za nase trziste i stotine/hiljade sajtova, tesko da ce se okoristiti ako zakinu bilo koga, apsurd je to pomisljati. Ovo ti ja kazem koji sam lijepe pare kod njih, a i ostalih zaradio, a nemaju pojma ni ko sam ni sta sam. Profesionalci veliki.
Pogledaj post prije tvog, rekli su da se mogu prilagoditi korisnicima sa besplatnim platformama. Mada i ti sto imaju besplatne platforme (a rade i dalje, a i sumnjam da postoje takvi), samo gube vrijeme, ako ne mogu priustiti domenu od 1.50$ sa namecheapa na godinu dana i najjeftiniji shared hosting, zao mi je, ali nesta rade pogresno(gube vrijeme).
Ne vrijedjam nikoga i ne zelim demotivisati, znam kako je tesko na pocetku pa dok se na zaradi zao bude ulagati, ako ima neko odavde a da radi sa besplatnim sajtom, rado cu mu kupiti domenu i dodati je na svoj VPS (besplatno zauvijek).

Napraviti sluzbeni email sajta je 3 minute posla, nije da ti traze CIPS i licnu kartu.

Razumem Vaše pitanje i želim da razjasnim neke stvari o načinu na koji naša platforma funkcioniše. Do skora, nismo imali nikakve provere - bili smo jedna od najpristupačnijih mreža na tržištu. Nismo zahtevali nikakve provere ni pri registraciji ni pri isplati, pružajući korisnicima slobodu da menjaju način isplate, postavljaju ili uklanjaju reklame prema sopstvenim potrebama.

Međutim, suočili smo se sa stvarnim problemima, kao što su hakovani nalozi i gubitak sredstava korisnika. Kako bi zaštitili korisnike, bilo je neophodno uvesti neke mere. U početku smo čak snosili finansijske troškove zbog štete koju su korisnici pretrpeli. Međutim, to nije održivo rešenje.

Naša nova politika zahteva verifikaciju putem emaila sajta pri prvoj isplati. Ovo je uvedeno kako bismo zaštitili korisnike od potencijalnih prevara i zloupotreba. Jasno je da neki korisnici nisu svesni opasnosti koje sa sobom nose prevaranti, te stoga mogu smatrati ove provere nepotrebnim. Međutim, naša namera je da zaštitimo teško stečena sredstva naših korisnika.

Želim da naglasim da svako ima pravo da koristi ili ne koristi naše usluge. Naš cilj nije da primoravamo korisnike, već da pružamo sigurnu i pouzdanu platformu. Nastavićemo da primenjujemo strategije koje smatramo da su u najboljem interesu svih naših korisnika.

3 Likeova

Ne komplikujem ja nista,ne pomisljam i ne trazim ja mail od sajta pri isplati.Opasni igraci koji su mnogo opasniji na netu,traze mail od sajta odmah pri registraciji i najave da ce traziti bilo sta dodatno kod isplate,odmah u startu.
Ovo mi uopste ne lici na neke opasne igrace i drzim se ja ipak proverenih svetskih mreza.