Kada će naučiti kupci?

Evo da podijelim jednu.
Nedavno nekako slučajno dođem do jednog potencijalnog klijenta.

Ima web, bolje da nema, znači pola lorem ipsum tema ništa sadržaja, server pradoba, php5.6 i sl.

Ponudim što traži webshop, woo + raznorazne stavke da ima doslovno ključ u ruke, i to u branši koji pokrivam sa par klijentata koji su u hr na vrhu po tome.

LS server ne kod mene, nego plus, HR domenu, Corvus, i sve što ide da bude shop tip-top. Cijena rekao bih za tako nešto nisam nikada spustio, jer eto otvorilo mi se vremena nešto.

I onda na to dobijem povratni email i što im je jedna firma druga ponudila koja se gura svuda, postoji dugo u HR

Kopirana moja ponuda, sa 150 stvari tipa, beskonačno prostora, beskonačno prostora, 12 mjeseci održavanje, ažuriranje, sve sve.

cca 700€ …

Dakle cca 5500 kuna… za uspješni webshop…

Koliko moraš biti slijep da ne vidiš da te netko mulja?

Ponudu nisam spustio ni lipe, štoviše, najradije bi je još povećao sada namjerno, no ne razumijem kako firme neke i ekipu jednostavno ne možeš educirati ali nikako. Iskreno odustao sam nisam ni htio jer nemam više živaca.

Ne smiješ takve stvari doživljavati osobno.
Stječem dojam da biznis shvaćaš previše emotivno.

4 Likeova

Skroz! :slight_smile: ali stvarno.
Ma situacije koje eto nakon 10 godina ne shvaćam još uvijek.

Misčim da ovo prolazi jer kupac sam ne zna što treba.

Kada si ti popisao što će sve dobiit on nije shvatio dosta toga.

Kada mu je netko drugi dao sve to isto i cijenu dosta jeftiniju smatra tebe preskupim koji mu želiš uvaliti svašta po visokoj cijeni.
A za ove druge misli da su super i da je to realno cijena.

A ovi s druge strane misle da je to kupac početnik koji ne razumije što mu sve treba pa će mu dati nešto osnovno, a kako će raditi je pitanje.

Tako da to prolazi. I na kraju će kupac opet tebi doći po većoj cijeni da popraviš i dovršiš jer to nije ono što je on očekivao. On je očekivao tip top ključ u ruke.

Mislim da bi možda mogao detaljnije opisati što ćeš sve dati. Ako imaš video i njega mu daš. Te pojasniš zašto je cijena tolika.
A ako usporediš svoj rezultat i rezultat te druge firme, na videu kako bi laik shvatio, onda vjerujem da će i kupac shvatiti što se zapravi krije iza cijene, što zaista on očekuje kao rezultat te što će dobiti od ovih drugih za nižu cijenu.

Vjerujem kada shvati da će se obratiti ovim drugima i pitati je li zaista dobiva sve navedeno po toj kvaliteti za nisku cijenu. A onda možda dobije i neku skuplje verziju kada ovi drugi shvate da je ipak on ozbiljan kupac koji zna što očekuje kao rezultat. Tj. da ga ne mogu muljati.

1 Like
  1. Ljudi ne znaju 2. Znanje na ovim prostorima se ne cijeni.

Danas je teže naći dobrog majstora nego programera pa je i takav odnos.

A sve si napisao sa rečenicom: “Ima web, bolje da nema, znači pola lorem ipsum tema ništa sadržaja”

Nerazumjevanje značaja weba u poslovanju mislim da dovoljno govori o načinu razmišljanja. Na to sam mislio pod 1. da ne znaju

3 Likeova

Ma to mi je već previše jer onda i to se iskoristi za nekoga drugoga, tipa pošalje nekome pa taj kaže može sve isto samo za manje. E što bude isporučio budemo vidjeli.

Najjače mi je ono SEO paket koji po navodima uključuje SVE, hrpe društvenih, koje će ostati prazne godinama kako bude, pa kao backlinking?? WTF??, pa onpage content SEO. Sve to isto uključeno i server sa svim beskonačnim.

Ispravak kada se makne PDV dobili su ponudu koja vrijedi cca 4500 kuna. ???

Pa čovječe što ja radim, pa ja onda skroz pljačkam ljude ako to netko sve isporuči u toj cifru? :rofl:

Škrtac uvijek plaća dvaput; bilo i uvijek će biti.

Znam iz vlastitog iskustva, najviše na potrošnoj tehno opremi, ali i iz iskustva gdje mi se potencijalni klijenti odluče za nekog drugog i onda nakon nekog vremena se ipak odluče za moju ponudu.

1 Like

Ti ne možeš znati koliko je konkurencija optimizirala proizvodnju i koliko sa time uistinu mogu biti cjenovno konkurentni.

Ako mogu, to je njihova zasluga ulaganjem u optimizaciju razvoja.

Ako pak ne mogu, onda ti nisu nikoga ni ukrali sa tržišta … jer među tvojim potencijalnim klijentima već jesu kupci koji su ranije dobili nevaljal proizvod, pa sad kupuju opet.

Tako da ne vidim neki razlog zašto bi se ti grčio poradi ekipe koja naplaćuje “sra.nje” od proizvoda.
Na prvom mjestu protiv takve ekipe se trebaju bunit kupci, jer su oni na prvoj liniji oštećeni.

A na tebi je eventualno da si pripremiš nekakve tekstualne šprance ili videa (kako kolega gore reče) … tako da ti pojašnjavanje takvih stvari klijentima ne oduzima tvoje vrijeme.

2 Likeova

Da ovo je u core svega što me zapravo muči. Nisam stigao do toga, jer za svakog pristupam individualno, pa nemam takav materijal, no sada bi zaista trebalo nešto napraviti, jer previšđe vremena i rekao bih informacija dam i onda se to proslijedi dalje.

Klijent se predomislio i krenulo se raditi :wink:

1 Like

Možda ta druga ponuda nije ni postojala :grin:

1 Like

Ma je vidio sam je, i firmu i što su sve napisali, diskutabilan je iznos, no eto nisam snižavao ništa jer nema smisla, nešto će se morati izostaviti i onda više nije to to.

Čim tipkaš dva puta sličan email… bacaš svoje vrijeme.

Individualne razlike u pitanjima uvijek postoje, ali svejedno se pitanja i objašnjenja vrte uvijek oko istoga.
Napraviš ili online FAQ ili svoj interni … i onda kada klijentu ideš nešto pojasniti, kopiraš odgovor iz tog FAQ dokumenta (ili linkaš ako je online FAQ) i eventualno dopišeš stavke koje se tiču njegovog individualnog pitanja.

Ako je pak pitanje sasvim novo … onda je trenutak da misliš na onog sebe u budućnosti i proširiš svoj FAQ dokument, jer kada tada će se to pitanje ponoviti, pa će onaj “ti” u budućnosti biti sretniji.

Svi mi nekako volimo linijom najmanjeg otpora riješiti ono što je ovdje i sada … ali puno efikasnije je misliti na sebe u budućnosti, pa će i ovaj sadašnji “ja” biti sretniji, jer to znači da je na njega mislio onaj “ja” iz prošlosti. Ovo sa vođenjem špranci je samo jedan od detalja kako si možemo pomoći.