Kako do imena projekta?

Pozdrav ekipa.

Novi sam na forumu, mislim da mi je ovo prvi post. Prepun ideja, a premalo vremena, zivaca i novaca. Inace to tako ide. Imam neke ideje za projekte, neke manje dobre, neke bolje. Ni sam neznam koje bi odabrao za realizaciju. Medutim, zapeo sam za jedan projekt. Primjecujem da se ostavljam svega polako i hvatam se njega. Rijec je o digitalnoj agenciji. razvio sam neke algoritme koje zelim monetizirati kroz taj brend. Medutim, zapeo sam na odabiru imena agencije. Inace nemam takvih problema. Ali fakat sam zapeo. Bitno mi je da je ime.com slobodna domena. Do sada sam zakupo hoodigital.com, ali mi to nije to. Zakupio sam i codiee.com, ali ima rijec die u sebi, a i nije mi to to. Jednostvano mi sve nije to to.

Ima li tko kakvu ideju? Btw, uvijek sam bio ljubomoran na ekipu koja smislja imena tipa degordian, five minutes, itd. Kakva su vasa misljenja o tome?

Ime agencije, tima, ekipe,…, nije mala stvar, naprotiv, zato i ne treba da zuris sa tim.
Dobra stvar je sto se uvek moze promeniti ako ti nesto bolje padne na pamet.
Losa stvar je sto ces ga tesko smisliti na silu, tako kad resis to da uradis ili zelis da sklonis sa dnevnog reda.

Ali mnogo je vaznije sta ce ta digitalna agencija da radi i sta ti tu imas vec za pokazati?
Skoncentrisi se na to, barem neki portfolio radova da napravis, pa ce i ime doci samo od sebe.
Ako vas ima vise, konsultuj se sa kolegama, malo brainstormujte, nesto ce se zalepiti.
Ako si sam udji u to opustenije, bez pritiska, nema nikog da ti sere, pa kad bude bude.

Imao sam priliku raditi sa i za timove i studije koji imaju totalno idiotska imena, pa i radovi im cak nisu bili nesto, ali poslove su uspevali nabacivati redovno, tako da, samo ime nije odlucujuce i nemoj previse vremena tu gubiti.
Naravno da je super ako smislis neku foru, ali ako ta stranica bude prazna, nista ti to ne vredi, posla nece biti.
A ako krenes praviti lovu, odvajaj sa strane za brendiranje firme neki deo, pa ako ne umes sam, plati nekog ko ume, to je posao takodje, i ko sto vidis nije lak.

zgodno je to smisljat… treba brejnstormat s ekipom… ne dolazi to ni njima brijem odjednom… bas sam nedavno kontal kak kod nas slabo koriste svakodnevne rijeci… npr u njemackoj imaju kaufland zas nema kodnas zemlja kupovine…ili kfc…

mos ic od jednostavnog s akronimom agdigitag, agencija digitag pa se ko five prebrendat u agencija
(nije cia d.o.o anecija d.o.o) do nekih cudnih rijeci tipa zoolab li swush…
il ko u vicu bacis limenu zdjelu na pod pa kak ti zvuci…
za svoj projekt sam smislio workooze.com

mos dodat neki interesantni pridjev, tipa pantelijina agencija il agencija iz ulice, plava agencija, mrak agencija, zvjezdana agencija, koderska agencija, agencija zirafa
mos dodat neke latinske prefixe il sufixe reagencia, dekagenzia, nanogencija, tetragencija, agencijazz
mos opisno agencija za digitalno kodiranje, mos uz prezime agencija jurcevic
mos agencija 26, mos agencija AAA, mos agencija AZ, wtf agencija, #agencija, ciagen, agencija 5 zvjezdica, 100% agencija,

po meni je dost bitno jel ciljas lokalno il globalno, nekak mi je bedasto ic s jurcevicem ak ciljas na cjeli svijet a nekaj tipa skynet za lokalni biznis…iako je i mercedes benz i bruketa i zinic ime i prezime hm…ovisi ko su ti klijenti…

mos i tu trazit ideje
http://www.namemesh.com/domain-name-search/digital%20agency?show=1
http://acronymify.com/search?q=digital+agency
http://users.uoa.gr/~nektar/history/language/greek_latin_derivatives.htm

1 Like