Kako jeftino kupiti shoutout (reklamu) sa velikih Instagram profila?

Ukoliko imate svoj obrt/tvrtku i bavite se prodajom određenih stvari, vjerojatno ste barem jednom razmišljali o kupnji promo objave s nekog Instagram profila. Ako niste razmišljali o tome, ne znate što propuštate. No, prije nego što se odlučite na kupnju promo objave s određenog profila, potrebno je dobro istražiti samu publiku tog profila kako bi se uvjerili da su svi pratitelji zapravo pravi ljudi koji zapravo uživaju u sadržaju tog Instagram profila.

Ovo su neke taktike koje ja volim koristiti dok provjeravam kvalitetu publike nekog profila:

  • Otvorim nekoliko nasumičnih profila ljudi koji su interaktirali s objavama na tom profilu, te ih na brzinu pregledam kako bi se uvjerio jesu li to pravi ljudi ili ‘botovi’
  • Analiziram engagement profila preko Owlstat ili IGBlade stranice
  • Zatražim vlasnika profila da mi pošalje analitiku profila te prosječan broj pregleda na Story objavama

Ako profil ispunjava moje kriterije, vlasnika pitam za cijenu. Zapamtite, koju god oni cijenu rekli, gotovo uvijek se može pregovarati oko nje. Odlučio sam napisati ovaj tekst kako bi podijelio s vama jednu taktiku koju koristim svaki dan. Kada pošaljete upit za promociju, većina vlasnika će vam napisati cijenu za objavu u trajanju od 24 sata (nakon toga objava se briše sa profila). Uzmimo za primjer da je cijena objave 20€. S obzirom na to da većina pratitelja na profilima objavu vidi u prvih 5-8 sati, vlasniku stranice pošaljem kontra ponudu u kojoj ga pitam odgovara li mu 10€ u zamjenu za objavu u trajanju od 12 sati. Većina vlasnika stranica ne shvaća da zapravo MI dobivamo veće rezultate , za manje novca .

Nadam se da će vam ova taktika pomoći da maksimalizirate svoj marketing budžet na društvenim mrežama. Uskoro slijedi još tekstova!

7 Likeova