Kako odrediti cenu i veličinu gostujućeg (PR) teksta?

Ćao narode !
Imam pitanje za vas kao što se da pročitati iz naslova, interesuje me kako odrediti cenu i veličinu napisanog PR teksta (gostjućeg teksta)? Ustvari da li neko od vas ima iskustva u tome?

To jest, da li ste nekome, nekada dali prostor na sajtu u vidu PR teksta ( gostujučeg teksta) kojim parametrima ste se vodili kada ste određivali cenu i broj rečenica za svoj website Šta je bilo presudno u određivanju cene broj poseta, broj pregleda stranica, količina direkt linkova PR teksta , organska poseta, društvene mreže itd…?
Ako sam ofulio kategoriju menjaj moderatoru :grinning:

Neka pomoć narode :relaxed: Ili ako niste vi imali tako nešto (gostujuće PR tekstove) da li znate iz iskustva drugih ili uopšte da li znate nešto na ovu temu?
Iskreno, žuri mi se da znam, ne bih vas s ovime smarao sad :roll_eyes:

10 dolara mesec dana 1000 reci 10 slika 2 3 4 5 linkova na ,na mojim stranicama za s3xi lutke…

1 Like

Hvala na odgovoru brane333

Bitno mi je da znam kriterikume po kojima ste se vodili za te PR tekstove, ne toliko na samu cenu koju ste tražili ( ne mislim s ovom rečenicom konkretno na tebe brane333 )

Ipak ako neko hoće može i da je napiše i cenu koju je tražio ako nije njeova “poslovna” tajna