Naravno, evo ti nekoliko primjera sajtova koji su se dobro snašli nakon HCU updatea i uspjeli ostati na nogama. Ono što im je svima zajedničko je da ne izgledaju kao tipični sajtovi napravljeni samo radi prometa. Imaju lice, imaju priču i vidi se da iza njih stoji netko stvaran.
Prvi je This Is Why I’m Broke (https://www.thisiswhyimbroke.com). Fokusiran je na neobične proizvode i ima specifičan stil koji se lako prepoznaje. Ljudi ga vole jer ne djeluje kao generički affiliate sajt. Ima karakter, ima osobnost i aktivan je i izvan same stranice.
Drugi je Prudent Reviews (https://prudentreviews.com). Čovjek recenzira kućne proizvode i sve potpisuje imenom i prezimenom. Vidiš tko je, gdje živi, zašto to radi. Piše konkretno i iz svog iskustva. Nema skrivanja. To Google cijeni jer se vidi tko stoji iza sadržaja.
Treći je RunRepeat (https://runrepeat.com). Krenuli su s recenzijama tenisica i izgradili reputaciju kroz istraživanja i suradnju s medijima. Imaju tim, imaju strukturu, ali opet iza svega stoje ljudi koji javno nastupaju. Nije ništa iz sjene.
Poanta je da sajt mora djelovati vjerodostojno. Mora postojati trag tebe ili tvojeg brenda van samog sajta. Ako ti to fali, lako se može popraviti korak po korak.
Ako želiš mogu ti pogledati sajt i dati iskreno mišljenje gdje su ti rupe i što bi moglo pomoći da se bolje pozicioniraš.