Kako riješavate integraciju za booking.com?

Planiram uskoro raditi web za apartman na Wordpressu, ne radim s gotovim temama već radim vlastitu.

Zanime me kako riješavate integraciju za booking.com, koristite gotovo rješenje i ako da koje? Ili mogu koristiti neki jquery html/javascript kalendar pa korisnik vidi koji datumi su slobodni za rezerviranje i nakon odabira se šalju podaci Bookingu?

Jer Guglanjem nailazim “Even though all the kinds of Booking.com API access are provided for free, they are granted only to the approved Affiliate and Connectivity Partners. This means you have to be approved for partnership first.”

ako je to ograničeno, je li teško postati partner i koliko je teško postići ovu osnovnu stvar?

Imaš li primjer stranice koja koristi API na taj način?
Pitam jer se ne sjećam da sam negdje naletio na takvo nešto.

na koji način, misliš proslijeđivanjem podataka? pa recimo radil sam nekoliko puta tako custom rješenja (u php s curl library šaljem podatke, npr u shopu nakon narudžbe se šalju podaci firmama koja ima svoje sustave baza narudžba, zaliha itd) sad jedino nemam nikakvog iskustva s bookingom

Roba u web shopu je sasvim neka druga priča u odnosnu na bukiranje smještaja. Nevažno radi li se o apartmanu, sjedalu u kazalištu ili sjedalu u autobusu.
Problem je što se prodaje uvijek 1 (jedan) komad nečega.
U tom slučaju svi podaci MORAJU biti na jednom mjestu.
“Apartman Petra u Šibeniku” u terminu 1-5.8.2024. je jedinstven. Nema zamjene, ne možeš čekati novu pošliljku dobavljača. Ne možeš isti apartman dobiti od nekog dugog u istom terminu.

Ne znam jesam li dobro objasnio poantu?

2 Likeova

Poprilično zaebano, do nikako. Trenutno su ti svi veliki igrači (booking, airbnb) zatvoreni za nove partnere, tako da niti nemaš opciju ući u njihov channel manager. A kad bi i bili otvoreni, to su ti API-ji namjenjeni samo za velike igrače, ne znam baš da bi te primili.

Ono što možeš … pogledaj listu njihovih partnera koji već jesu u channel manageru, pa njih kontaktiraj da ti daju pristup. Na taj način možeš svom klijentu dati channel manager opciju, ali to će te isto tako fino i koštati na mjesečnoj ili godišnjoj bazi. Dosta ti računi koštaju.

pa ne znam jel ti kuzis, kad proslijedis podatke sustavu tada sustav zabilježi rezervaciju u svojoj bazi isto kao da to radi na svojoj web stranici. kad se radi kalendar na vlastitom webu preuzimaju se putem api dani koji su zauzeti a koji rezervirani i to se prikaže trenutnom korisniku. uglavnom, ne da mi se gubit vrijeme, ako netko zeli ponudit praktično rjesenje na pitanje bil bi zahvalan

Istina, malo sam tupast. Sorry