Kako se oglašavaju izvrsni internet poduzetnici? Rippln primjer

Ukratko, novi viralan “hit” mobilna aplikacija Rippln ugledala je svjetlo dana i širi se velikom brzinom u internet marketing nicheu.

[ATTACH=CONFIG]2641[/ATTACH]

Rippln je osnovan od nekoliko poznatih imena u industriji internet marketinga, i to su uglavnom pojedinci koju su na samom vrhu u nicheu internet marketing. Kampanje koje izvedu takvi pojedinci od starta postaju vrlo viralne i imaju takvu moć da cijeli svijet čuje za njih unutar par dana ili tjedana.

[ATTACH=CONFIG]2640[/ATTACH]

Rippln je zapravo jedna velika marketinška kampanja. Top 1500ta web stranica u svijetu u prvih 2-3 tjedna. Najmanje se zna o samom proizvodu koji je osnova i temelj, a sve što se zna je da se radi o određenoj vrsti mobilne aplikacije.

Korisnici se tako potiću na pozivanje vlastitih poznanika i prijatelja u novi hit o kojem nitko ništa ne zna. Ako dobite poziv na Rippln, to će izgledati tako da ćete biti pozvani na web stranicu gdje je jedan video. Ako želite vidjeti ostale videe, morati ćete unijeti kod kojeg ste dobili od osobe koja vas je pozvala na Rippln.

Problem je u tome da korisnik koji vas je pozvao na Rippln, već je unaprijed UZEO VAŠE osobne i privatne podakte.
Npr ako ste pozvani na Rippln, i dobili ste poruku preko mobitela to znači da je osoba koja vas je pozvala na Rippln stranicam unijela vaše:
ime i prezime, email adresu i broj mobitela.

Svaki korisnik potiće se da pozove novih 5 korisnika, i to na upravo ovakav način gdje vas se potiće da unosite tuđe osobne podatke. Veliki problem kod Ripplna je i to što nema Privacy Policy, drugim riječima to znači da sa vašim podatcima može što god želi i može ih koristiti kako želi.

Moju kompletnu recenziju u Rippln sistemu pogledajte ovdje.

Ako znate za CPA mreže, koliko one plaćaju poduzetnicima da im nabave ciljane informacije poput broja mobitela, emaila ili čak i poštanskog broja ili instaliranje toolbara ili programa. Mnoge CPA mreže daju po dolar ili nekoliko desetaka samo da bi dobili nove podatke od korisnika ili plate za neku akciju korisnika. U Ripplnu, sve te podatke dati ćete kompaniji svojevoljno. I to za što? Za nikakav proizvod.

Ovakvi marketinški projekti žive samo na vjeri korisnika da će sa ovim sistemom lako zaraditi. Što ima jednostavnije od toga da postanete bogati, jednostavno na način da pošaljete ponudu na par kontakata. Sve besplatno za download, ili tako bar kažu.

Činjenica je da nitko neće zaraditi niti lipe ako ne uplate, no marketing plan, cijene kao niti proizvod opet - nisu poznati :neznam:

U konačnici, izvrsni pojedinci popud Jonathan Budda i ostalih, preko Rippln programa doći će do stotine tisuća kontakata, možda i milijune kontakata širom svijeta. Dobiti će njihova imena, prezimena, broj mobitela i email te PRAVO da se toj mreži korisnika oglašavaju. Biti će mu divna neka kampanja u budućnosti tipa: kako do 859,329 korisnika u mjesec dana? :wink:

Dok će mali biti zaokupljeni pozivanjem novih kontakata u svoje krugove, oni će upravljati listama čitave grupe - drugim riječima, pokupiti će sve liste ili sve kontakte u affiliate ili internet marketing nicheu.

Osobno se divim poduzetnicima koji imaju moć da dignu samo stranicu u top 1500 najpopularnijih u svijetu - kao od šale.

Nije bitno što proizvoda nema, nije bitno što nije poznat marketing plan, nije bitno što još niti jedan dolar nije isplaćen, bitno je da je cijela priča umotana u lijepu reklamu tako da izgleda dobro.

Tako to rade izvrsni pojedinci. Reklamiraju nam se na pomalo neshvatljive načine i dok korisnici misle kako su na putu da naprave dobar posao jer će lako doći do kupaca u njihovom timu - ne shvaćaju da su upravo oni sami glavno ciljano tržište ovakvih projekata, i glavno tržište od kojeg se planira tražiti novac.

Tako je vuk postao janje, dok i dalje misli da je vuk :smiley:

Dobar text. Dao mi je neke ideje.

Niti sam čuo za tu aplikaciju, niti se ona spominje na bilo kojem iole posjećenijem portalu, niti igdje. Ja bih prije rekao da se je to priča koja se pročula među spamerima i onima koji bi to željeli biti, a širi se uokolo, između ostalog, i ovakvim tekstovima kao što je tvoj. Koje čitaju opet ljudi u toj zajednici, pa je to zatvoreni krug “tema za pisanje”.

Pravno, nitko nema pravo koristiti bilo čije osobne podatke bez pristanka osobe na koju se ti podaci odnose. Dakle, osobe na koju se ti podaci odnose, a ne nekog tko je te podatke upisao. Naravno, to ovakve tipove neće spriječiti, jer ih tehnički ne može spriječiti, ali treba znati da pravo ne postoji.

Naravno da se ne spominje na portalima. Niti neće. Potpuno nebitna aplikacija, bitna samo onima koji žele zaraditi sa ovim sistemom.

Priča se naravno proširila među internet poduzetnicima, ne spameri - ne treba ići u krajnost, a ovaj tekst je kritika samog sistema, napravljena na “vješt” način, tako da ispada kao da ja možda odobravam sistem. Upravo suprotno, žestoko sam okritizirao način na koji je sistem počeo djelovati, objasnio nelogičnosti i nepravilnosti, no tko nije pažljivo čitao pomisliti će da ja reklamiram taj sistem, što nije istina. Ja samo upozoravam ljude na opasnosti koje sistem nudi. Ljudi koji će pročitati ovaj tekst, dva puta će razmisliti prije nego odluče išta napraviti.