Kako se točno broje Impresije oglasa?

Dakle, ja znam što je to impresija oglasa, ali još uvijek mi nije jasno kako se one broje. Uzmimo za primjer cjenik index.hr-a. Kaže ovako:
Preko 2.200.000 otvaranja stranica, 400.000 posjeta, 200.000 jedinstvenih posjetitelja dnevno (prema servisu Google Analytics)

Google Analytics dokumentacija kaže iduće:
Jedinstveni posjetitelj se može brojati samo jednom u određenom vremenskom periodu (u slučaju indexa 24h)
Jedinstveni posjet se broji za svaki novi session (session ističe nakon 30 minuta neaktivnosti)

E sad, da li se Impression računa prema jedinstvenom -posjetitelju- ili -posjetu- ?

Ovo stvarno nitko ne zna? Pa ne mogu vjerovati da je tako teško doći do ove informacije. Guglao i guglao i nigdje ništa o tome =/

Imprression oglasa? Ako je onda se to racuna koliko dnevno ima prikaza oglasa. Znaci jedan posjetitelj moze pregledat 20 stranica i na taj nacin napravit 20 impresija oglasa.

Jedinistveni posjeti su jedno, impresije su drugo. Npr. kada netko posjeti website i na njoj prosurfa kroz 5 stranica na kojima je oglas, on se broji kao jedan jedinstveni posjet koji je napravio 5 impresija.

Impressions su prikazi stranice odnosno bannera kojih jedan korisnik moze napraviti vise.

[quote=“SteelMaiden”]Jedinistveni posjeti su jedno, impresije su drugo. Npr. kada netko posjeti website i na njoj prosurfa kroz 5 stranica na kojima je oglas, on se broji kao jedan jedinstveni posjet koji je napravio 5 impresija.

Impressions su prikazi stranice odnosno bannera kojih jedan korisnik moze napraviti vise.[/quote]

Meni je to sve jasno. Ono što mene zanima je kad jedan korisnik sa jednim jedinstvenim posjetom prosurfa po 5 stranica na kojima je oglas i napravi 5 impresija, koliko vremena mora proći prije nego što on opet može napraviti tih 5 impressiona? Jer bez tog limita bi jedan korisnik mogao napraviti dnevno milijun impressiona <.<

Također mi još treba pojasniti - znači oglašavanje se naplaćuje na osnovi impressiona, bez obzira što jedan te isti korisnik može sam napraviti toliko impressiona?

Moraš znati koristiti tražilicu. Evo ti ovdje jedan tekst iz 1999.:

http://www.oxyfish.com/standards/WD-countmethod.html

Djeluje prilično tehnički, ali ponešto neautoritativno. No, on te u svom popisu literature vodi na nešto što više ne postoji, ali postoji referencirana organizacija, gdje se može naći preporuka iz 2004. i 2006.:

http://www.iab.net/iab_products_and_industry_services/1421/1443/1455

Taj dokumentić izgleda plauzibilnije jer se nalazi na stranicama, kako se navodi, udruge sastavljene od 500 reklamnih agencija koje imaju 86 %-tni udio u online-reklamiranju u SAD-u. Tu se onda može malo potražiti i pronaći i druge zanimljive stvari, a posebno jednu koja se bavi mjerenjem klikova s prilično tehničkih detalja, iz 2009. - što je prilično recentna smjernica:

http://www.iab.net/guidelines/508676/guidelines/clickmeasurementguidelines

Naravno, Google će upućen na prave ključne riječi dati koješta dalje:

http://books.google.hr/books?id=I6ymKoesxbgC

http://books.google.hr/books?id=bwS3klAb7nMC

Evo, ja sam to izguglao u 3 minute. Webmajstori bi trebali znati služiti se tražilicom. ][/hr]

Ali, ako te zanima kako Index broji prikaze bannera – pa, zapitaj se da li je programer ili marketinški odjel Indexa ikada izguglao ovu ili neku takvu udrugu reklamnih agencija koja se trudi radom svojih članova uspostaviti neke standardizacijske smjernice? Pa ćeš znati i odgovor.

Statistika se mjeri u realnom vremenu, i ovdje je navedeno da 1 posjeta otvori 5 podstranica te time napravi 6 impresija.

Svako učitanje bannera ili oglasa se računa kao 1 impresija, ako posjetite 10 puta web učitano je 10 impresija bez obzira što se bili prije 2 minute na istom webu.

Danas se apsolutno ne isplati zakupljivati oglašavanje na temelju impresija, a razlog je automatsko refrešanje web stranice svakih 30 sec. manje/više a svako refrešanje stranice sa oglasima je računanje impresija.

Neko može posjetiti neku web stranicu koja ima 100 posjeta dnevno a ta web stranica napravi po par tisuća impresija.

Ako misliš negdje zakupljivati oglasno mjesto po broju impresija zaboravi, zakup na dnevnoj, mjesečnoj ili po kliku je naj realnije.

sad ću ja uletiti sa glupim pitanjem - ok ja posjetim neki web 10 X u nekom vremenu i to se računa kao 10 impresija. kakve veze na porast broja impresija ima broj oglasa na stranici? dakle ako su na stranici po tri oglasne jedinice - to je onda 30 impresija? jelda!

Ne. Ako ja vidim tvoje lijevo oko 10 puta, i tvoje desno oko 10 puta, to ne znaci da sam vidio tvoje oci 20 puta.

Naj jednostavnije je Da.

Pa i ja mislim da je tako jer svaki oglas je zasebna impresija

… Naravno da ne.

Impresija nije broj u vakumu, nego se broji po broju pogleda necega (stranice, oglasa). Ako ja zakupim oglas na tvom siteu, i taj oglas se prikaze 4 puta, onda je broj impresija tog oglasa 4, a ne 4 milijuna samo zato sta si ti uvalio jos 999,999 oglasa na istu stranicu. Ta stranica ce imat 4 impresije, i svaki od tih oglasa ce imat 4 impresije. Nije to znanstvena fantastika.

Uopce ne kuzim cemu bi ti sluzila suma prikazivanja svih elemenata stranice. Mozes ubrojiti i broj prikazivanja slova ‘a’ po stranici ako ti je do gledanja u velike brojeve koji nista ne znace.

[quote=“Leffe”]… Naravno da ne.

Impresija nije broj u vakumu, nego se broji po broju pogleda necega (stranice, oglasa). Ako ja zakupim oglas na tvom siteu, i taj oglas se prikaze 4 puta, onda je broj impresija tog oglasa 4, a ne 4 milijuna samo zato sta si ti uvalio jos 999,999 oglasa na istu stranicu. Ta stranica ce imat 4 impresije, i svaki od tih oglasa ce imat 4 impresije. Nije to znanstvena fantastika.[/quote]

Pitanje je bilo:

ok ja posjetim neki web 10 X u nekom vremenu i to se računa kao 10 impresija. kakve veze na porast broja impresija ima broj oglasa na stranici? dakle ako su na stranici po tri oglasne jedinice - to je onda 30 impresija? jelda!

Hvala na linkovima. Doduše, tu se opisuje standardizacija brojanja prikazivanja oglasa, ali nije loše za pročitati

[quote=“Mateuss”]Statistika se mjeri u realnom vremenu, i ovdje je navedeno da 1 posjeta otvori 5 podstranica te time napravi 6 impresija.

Svako učitanje bannera ili oglasa se računa kao 1 impresija, ako posjetite 10 puta web učitano je 10 impresija bez obzira što se bili prije 2 minute na istom webu.
[/quote]

Ovo je ono što me zanimalo, hvala.