Kako snimati razgovor na smartphoneu?

Pitanje i aktivnost iz titlea nedavno i nije bilo problem, izgleda da je Google sada zabranio ovu vrstu akrivnosti, puklo ih je tako. :neutral_face:

Imam ovaj smart

a zadnja aplikacija koju sam pokušao instalirati sa bezuspješnim rezultatom je ova:

Jeli vi koristite ovako nešto? Dajte vi kojima ova aktivnost na smartu funkcionira, molim napišite koja je aplikacija? Koja su vam iskustva? :blush:

Hvala. :o:

Koristio sam ja to nedavno baš, istu aplikaciju! (Do prije mjesec dana baš aktivno, dok trenutno imam pauzu)

Uglavnom, da…pojavili su se ti problemi vezano uz Google i bilo je to ovisno i o modelu mobitela. Onda sam nabavio za tu svrhu mob Sony Experia Z3 compact i na njemu je bilo stabilno. Ali to je bilo prije mjesec dana, neznam jel se što mijenjalo od tad.

Trenutno nemam uz sebe taj Z3 da testiram. Tako da možeš možda probati na nekom drugom mobitelu upogoniti aplikaciju.

Zato Xiaomi ima svoj recorder

Nema potrebe da ti snimaš, Google to već radi za tebe :laughing: Samo ih pitaj da ti pošalju.

2 Likeova

Ja sam imao istu aplikaciju, ali sam je prestao koristiti prije par mjeseci jer su joj zabranili prikazivanje brojeva i imena kad sam htio preslusati snimku. Dakle, svima je pisalo unknown. Prije je radila savrseno, nakon promijene vise nije imala smisla pa sam je izbrisao.

Koristim Xiaomi i uključena mi je opcija snimanja. Jako dobra stvar. Kada dobijem nalog za posao, u vožnji, u neko nezgodno vrijeme - samo kažem drugoj strani “pričaj”. Kasnije preslušam i sve odradim što je trebalo. Nema nesporazuma nikakvih

1 Like

A ja mislio da nas je malo koji snimamo razgovore :grin:
I moj Doogee u tvorničkoj aplikaciji za pozive ima gumb za snimanje. Stvarno me iznenadilo da Samsung to nema :face_with_raised_eyebrow:

Ja na Galaxy S9+ imam ugrađenu opciju snimanja razgovora, ali ju nikad nisam još koristio.
Aplikacije nisu baš pouzdane

Znači ovo su mobiteli iz serije Galaxy za siromašne koji nemaju tu opciju? :neutral_face: Ne bi me to bilo ni briga ako mi netko napiše koju aplikaciju koristi i da mu radi? :grinning:

Drago mi je da si to napisao, ovo mi je jedna od važnijih funkcija, :grinning: baš će mi bit krivo ako je ne osposobim. :neutral_face:
Nema nas malo, nego svi se nešto kao ustručavaju, vidiš:

To je slično kao da napišeš: imam velikog ali ga ne koristim. :grinning: :o:

1 Like

Ja sam zbog te aplikacije skontao zašto kad nazoveš neku korisničku podršku, isti često kažu: “Moram vas upozoriti da se ovaj razgovor snima.”

A kad sam došao do toga da nudim telefonsku podršku, shvatio koliko je korisno snimati sve razgovore od korisničke podrške, pa se lakše kasnije analizira ako se netko spetljao i niti nezna kakav je zahtjev bio…

A sad me zanima kak se postavlja centrala? …ona koja pjeva mutavu melodiju dok nema slobodnih agenata xd

Po zakonu nitko ne smije snimati bilo da se radi o video ili audio , kao ni slikati bez upozorenja.
Isključivo uz pristanak osobe. Kazne su rigorozne, zato kod svakog poziva, iz banke, fine itd… ide poruka, ovaj razgovor se snima ili može biti sniman.

Jedna od popularnijih centrala je:

https://www.asterisk.org/

Ili naučiš, ali ti treba hrpa vremena ili nekome platiš da ti složi i održava.

Ma to je jasno…al velim, nisam kontao potrebu tog snimanja dok nisam osjetio na svojoj koži koja je svrha.

Prije iz perspektive korisnika sam mislio da se snima kako se ljutiti korisnici nebi derali na operatere…hehe.

Međuostalim, može biti da stvara i taj efekt …ali sad mislim da je ipak prava svrha snimanja mogućnost analize razgovora od nekog operatera “višeg čina”