Kako zaraditi na internetu--uputstva za početnike!

Pozdrav,

Vidjela sam da mnogi članovi ovog foruma pitaju pitanja vezana uz internet marketing ili internet zaradu, pa sam odlučila otvoriti ovu temu u kojoj bih željela pozvati sve forumaše koji se bave tim poslom da svojim korisnim savjetima olakšaju početnicima. Željela bih da ovdje izmjenjujemo iskustva i pišemo korisne savjete za početnike. Molim Vas nemojte ostavljati svoje affilijet linkove. Zna se gdje se oni smiju stavljati, a gdje ne. Molila bih da se u ovoj rubrici iznose samo vlastita iskustva i korisni savjeti. Krenut ću od sebe.

Moj ulazak u svijet internet marketinga opisala bih kao “Izgubljeni u svemiru“ ili „Alisa u zemlji čudesa“! Nisam imala poima ni o čemu. Bila sam potpuni početnik bez ikakvog predznanja o HTML kodu, niti sam znala šta znači riječ hosting ili domena.

To su sve bili pojmovi sa kojima se ja nisam nikada susretala u životu, dakle potpuna enigma.

NO, internet marketing je „VJEŠTINA“- a karakteristika svake vještine jest da se ona može NAUČITI. Jednako kao kuhanje, ličenje ili nešto treče.
Znam da onima koji se ne razumiju u internet marketing, on može djelovati zahtjevno i nejasno baš kao nuklearna fizika no, TO UOPĆE NIJE ISTINA!!!
Internet marketing je skup vještina koje je ponajprije potrebno RAZUMJETI, potom NAUČITI i na kraju IMPLEMENTIRATI. Te vještine su prilično jednostavne, ali je potrebno da Vas netko vodi kroz cijeli taj proces i pokaže Vam korak po korak kako zarađivati novac na internetu.

Na početku najpotrebnije je da zauzmete adekvatan STAV i RAZMIŠLJANJE o cijelom tom poslu. Danas većina ljudi misli da imati starnicu na internetu automatski znaći i zarađivati na internetu, što je u potpunosti netočno. Čak i oni ljudi koji na svojim internet stranicama prodaju neki proizvod smatraju da će prodaja krenuti sama od sebe, praktički preko noći, što također nije istina.