Keyword Planner uputstvo

moze li mi neko ukratko objasniti na sta trebam obratiti paznju prilikom odabira keyworda da bi koliko toliko bio konkurentan na trazilici, nasao sam jedan keyword koji ima oko 200k Avg. monthly searches, a Competition je Low, pa me sad zanima da li je to dobar keyword, da li bi mogao biti konkurentan na trazilici ili bi trebao pokusati s nekim keywordom koji ima manje pretraga ali takodjer s Low Competition, moze li neko to malo pojasniti, na sta treba obratiti paznju, koji omjer searches, competition i suggested bid da bude

Se odnosi samo na konkurenciju za AdWords.

sa rjecima za naslovnu kreni u rasponu od 2 000 do 3 000

Na osnovu rezultata keywords, da li je vaznije da zeljeni keyword bude u naslovu posta(blogger) ili da se ponavlja u tekstu?
I jos jedno pojasnjenje - koja je razlika u search terms i keywords(by relavance). Konkretno, ukucao sam pojam “ricinusovo ulje”

pa mi nije jasna ovolika razlika u brojevima? Moja logika je da bih sad trebao pisati post gdje je samo ključna riječ “ricinusovo ulje” i što više puta ponoviti pojam u samom tekstu posta a ne ovo ostalo? Pitam ovo jer sam nov u ovome a Google ponekad ima neka čudna pravila.

Poželjno je da bude i jedno i drugo.

search terms - su ključne riječi za koje si obavio pretragu a tablica ispod su KW slične s onim što si ti tražio.

Al to ti sve nista ne valja jer nije postavljen exact search, nego broad.

koliko znam u novom keyword planneru nema opcija za broad vec izbacuje odmah exact, da li je to tacno?

Naravno da ima ta opcija. Na ovoj slici sta si ju stavio se ne vidi, jer je desno. Uglavnom, ikonica je vrlo mala i izgleda kao olovka (Nalazi se ispod naslova ‘Your Plan’), tu kliknes i imas opcije broad, exact, i phrase.