Klijenti na cloudflareu bez pristupa - nova praksa?

Dakle ne znam po koji put nailazim na klijente koji imaju cloudflare.

I kod svakog cloudflare nije u njihovom vlasništvu.

Zašto postoji ta praksa, da se koristi privatni cloudflare za klijente, i onda kada ne žele više raditi sa dotičnima, nastanu problemi, ne daju pristup, ne žele preseliti na drugi, čak ni naplatni.

Uz to nailazim na sve više situacija gdje klijenti nisu ni svjesni da imaju par stotina Eura licenci koje nitko im nije ni rekao da treba plaćati.

Pa zar je problem reći firmi, to vas košta toliko i toliko? I cloudflare i dodaci i što ja znam.

Dobro, ali zasto je problem dodati opet sajt i staviti nove ns? Nije valjda da cloudflare pravi problem, jer je vec negdje dodan sajt?

@sitefun Zato što CF ne dozvoljava dodavanje već aktivne domene na drugi korisnički račun. Moraš kontaktirati podršku, dostaviti dokaze, pa tek onda preseliti domen na svoj račun.

A na odgovor @webmajstor007 , naplati većina CF dodavanje i čak dobijaju razne popuste od CF-a na račun klijenata.

To rade ovi profesionalci što za 15$ (total) rade stranice na fiveru, freelanceru. Indijci gdje vide korist zaje*at će oca rođenog, a ne nekog klijenta iz Amerike.

Zato što dok dođeš do potrebnih pristupa i postavki treba ti cijeli dan u NAJBIOLJEM SLUČAJU, dok si mogao nešto raditi, jer netko ti neće dati pristup jer je njegov privatni, i ne želi da netko drugi ima pristup.

A pitati klijenta tko ima pristup, bilo bi normalno da ti može reći:
“ja imam, evo ga”.
NO GO!

ETO zašto. Pun ***** profesionalno. Pitaj dalje zašto.

Evo primjer od danas, gospodin registrira preko jednog takvog majstora “brand”.hr domenu.

On stavi svoje podatke gore, konakt email svoj.
Klijent je sve platio direktno toj firmi registru.

Firma registar s pravom zapravo ne da upis NSova jer nije poslano sa kontakt email adrese.

Čovjek koji je vlasnik adrese, navodi klijentu svom:
“A što će te raditi gore? Web, a neću ja? Dobro, to neka vam promijeni onaj koji bude radio, on to zna sve to nema veze sa mnom…”

Pa eto ti zavrzlama oko jednostavne stvari kada se koristi nešto za klijenta što nije na klijenta postavljeno, makar je on direktno platio, i sada nema pristup svojoj domeni, koja nosi ime njegovog branda. Dakle u ovom slučaju, čak je i platio za to, a ne kao privatni cloud i sl.

EDIT:
svaka čast registru, promijeniti će podatke na njegove, nakon potvrda uplata, vlasništava branda i sl.
I sad zborji santicu potrebno da se to napravi.

To su đubrad od ljudi jednostavno. Umjesto da ostavi dobar utisak na klijenta, ostvari eventualno daljnju saradnju, dobru preporuku, radi neviđene gluposti uništava svoj posao.

Obično kreiram e-mail s tom domenom i sve vanjske servise povežem na nju, proslijedim mail/lozinku odmah po kreiranju vlasniku na lični e-mail, da ima neki backup za svaki slučaj.

Ljudi su uvijek zbog gluposti gubili obraz i posao.