Koji program za project management?

Zanima me koji program/aplikaciju/web servis koristite za project management unutar firme ili ako vas je više ljudi na projektu ?

Znači trebaju mi slijedeće opcije:

  • Svakako mora biti cloud rješenje
  • Djelatnici
  • Struktura firme - backend, frontend, design, marketing…
  • Projekti
  • Taskovi + podtaskovi (ili checkliste) - tagovi (bug, feature…), veza projekt, veza djelatnik (više djelatnika?), utrošeno sati, prioritet taska
  • CRM - praćenje partnera, kontakti i sl.

Našao sam par alata, najviše mi se svidio bitrix24.com jer ima sve od navedenog, a i besplatan je do 10 usera i 5 GB diska.

Jel ima netko neki drugi prijedlog softwarea za project management ? Može i plaćeni do 10-20$ mjesečno…

Također zanima me i alat za prijavu bugova gdje bi zaposlenici mogli prijavljivati bugove, a onda project leader kroz project management software nekome dodjeli u obliku taskova…

Baci pogled na Jira

Nisam siguran da li ima sve nabrojane feature posto nisam project manager, ali kao korisniku servisa mi se jako dopao.

Čuo sam za Jiru, svi ju hvale, tako da i to možda dolazi u obzir, hvala :wink:

Još nekih prijedloga ?

Targetprocess za feature/user storye - odlican za scrum. Besplatna alternativa je Trello.
Slack za komunikaciju.
Google for business za mail/kalendar.

Prijasnja firma je koristila bugzillu za prijavu i pracenje bugova.

Pojma neman sta koristi ne-tehnicki dio firme.

Izrazito sam sumnjicav prema one-for-everything alatima; po svemu isprobanom takvi alati rade sve osrednje do lose, umjesto da rade dio toga odlicno.

Savjetujem ti da pogledas ovaj video

http://mod.carnet.hr/index.php?q=watch&id=4092

Baš bi htio jedan alat koji objedinjuje sve ove radnje kako bi se što više pojednostavilo vođenje takvih stvari unutar firma, da je sve na jednom mjestu. Znači baš ovako kako sam opisao, jedan alat za project management i drugi za prijavu bugova recimo, i to je to…

@belmin hvala, pogledam :wink: