Zanima me koji program/aplikaciju/web servis koristite za project management unutar firme ili ako vas je više ljudi na projektu ?
Znači trebaju mi slijedeće opcije:
Svakako mora biti cloud rješenje
Djelatnici
Struktura firme - backend, frontend, design, marketing…
Projekti
Taskovi + podtaskovi (ili checkliste) - tagovi (bug, feature…), veza projekt, veza djelatnik (više djelatnika?), utrošeno sati, prioritet taska
CRM - praćenje partnera, kontakti i sl.
Našao sam par alata, najviše mi se svidio bitrix24.com jer ima sve od navedenog, a i besplatan je do 10 usera i 5 GB diska.
Jel ima netko neki drugi prijedlog softwarea za project management ? Može i plaćeni do 10-20$ mjesečno…
Također zanima me i alat za prijavu bugova gdje bi zaposlenici mogli prijavljivati bugove, a onda project leader kroz project management software nekome dodjeli u obliku taskova…
Baš bi htio jedan alat koji objedinjuje sve ove radnje kako bi se što više pojednostavilo vođenje takvih stvari unutar firma, da je sve na jednom mjestu. Znači baš ovako kako sam opisao, jedan alat za project management i drugi za prijavu bugova recimo, i to je to…