Koji programski jezik da pocnem uciti?

Pozdrav svima. Imam jaku volju da naučim da radim u nekom od programskih jezika.
Naravno totalni sam početnik što se tiče programiranja, pa bi vas zamolio ako možete da mi preporučite sa čime da počnem i gdje mogu naći neke lekcije za učenje tih programa. Imam volju i vrijeme,zanima me to i uvijek me zanimalo sve u vezi računara i općenito IT struka.
Školu sam promašio jer sam već 4 razred elektrotehnicke skole smijer energetika,pogriješio sam što nisam upisao smijer IT,ali sada je gotovo eto.

Unaprijed hvala.

Naravno,kada sve to naučim ne bih volio da moj trud padne u vodu,pa volio bi i da nešto zaradim od tog i da imam neke koristi.

Promasio? Decko, ako si 4. srednje, imas 17,18,19 godina. Poredeci sa kokoskom, ti si jos pile u jajetu.

Posudis knjige i sveske od kolege koji je IT smjer, procitas to i nadoknadis 4 godine.

Nisi nis promasio, nije da bi na racunalnom smjeru nesto specijalno naucio…

Koji jezik?
A sto bi htio raditi? To ti je po meni najbolji put. Uzmi si neki projekt, web stranicu, android aplikaciju, nekakav proracun, desktop aplikaciju i prema tome se ravnaj. Jezik je samo sintaksa, programiras algoritme i strukture podataka, koje su iste u svim jezicima.

i ja sam isto zavrsio energetiku, a mi smo iz energetike ucili ove iz it smjera … to ti nista ne znaci vjeruj, nista promasio nisi, evo ja sam zavrsio energetiku, pauzirao godinu i sad ove godine treba da upisem fakultet i nisam siguran da cu upisati bilo sta oko racunara jer sam vec tri godine iskusio na sebi da mi ne treba skola da bih zaradjivao od racunara … da se ja pitam ne bih ni upisivao vec me jebu roditelji … samo ti guraj svoje, nisi se nista zajebo

Ima li na internetu neka knjiga dobra da se može učiti iz nje,neki pdf ili nešto slično?

Evo imaš vamo tutorijale od a-ž svih programskih jezika pa se odluči koji želiš i udri.

Odlučio sam se za c++ nekako mi se čini najviše rasprostranjen a i dosta sam čuo za njega.
Hvala vam na odgovorima.