Koliko bi vrijedila domena samo po backlinkovima?

Koliko bi odprilike vrijedila domena samo po backlinkovima?
Index, Slobodna, RTL, 24sata, Vecernji i još cca 20 manjih i srednjih (posjećenih) portala.
Recimo da u backlinkovima nije ključna riječ.
DA cca 40-50.

Teško je reći, ovisi puno o samom imenu domene, iz koje je niše, jel brendabilna, ima li povijest organskog traffica, u kojem kontekstu su linkovi postavljeni, itd.

Nema puno zainteresiranih kupaca za hrvatske domene, premalo smo tržište. Ako napišeš koja je domena mogu ti reći koliko bi ja platio za nju.

Ja mogu podijeliti da sam nedavno platio €1000 za .hr domenu na koju linka cca 1000 domena (rang domena koje linkaju je slican rang koji si ti naveo).

Ali, moram reci da je domena jako stara (preko 20 godina), imala je sentimentalnu vrijednost meni osobno (bio sam osobno povezan sa tom stranicom kasnih 90-ih) i poznajem i respektiram starog vlasnika te domene.

Isto tako, sto Filip kaze, mislim da se na toj domeni moze izgraditi brand. I slazem se da je trziste malo. Da vecini ljudi izvan ovog foruma kazem da sam dao 1000 eura za domenu, cudno bi me pogledali.

Hvala obojici na komentaru. Pogotovo tebi Gorane na konkretnoj informaciji. Trenutno radim neka ulaganja pa me zanimalo općenito koliko vrijede backlinkovi. Sve u svemu čini se da je bolje biti kupac :slight_smile:

Mislio sam da više vrijede backlinkovi jer je uvijek neka priča oko kupovine i redirecta na postojeću domenu kako bi se pokupili backlinkovi.

Nema na cemu. I meni je zanimljiva tema i nisam siguran.
Nekako se uvijek lome koplja oko toga. Iskreno i meni nema logike.
S jedne strane platis $100 za dobar backlink, a onda s druge strane nudis $500 za domenu / web koji ima 30 jakih backlinkova. Ne bi li onda to trebalo vrijediti 30x$100? To je na tragu ovog sto si napisao da je bolje biti kupac.

A to oko kupovine i redirecta, i tu se jos uvijek vijeca koliko je to dobro, a koliko ne. Da se razumijemo, i ja to radim / testiram. Nekog efekta ima, ali bi to usperedio s paprom kod kuhanja. Treba malo popaprit, inace riskiras zeznut sve. I naravno, treba znat kada / gdje redirektat.

Moje neko misljenje je da izbacim Google iz jednadzbe i stavim se u glavu posjetitelja. Ako on klikne negdje na tu expired domenu i ja ga dovedem redirekcijom na svoj sajt, hoce li posjetitelj biti na dobitku (zanimljiv content) ili na gubitku (fake viagra pills, bounce rate 100%). Ako sam blize ovom prvom, ulazim u due dilligence i provjeravam domenu koju bi mozda kupio.

Pa ne bi. Tih 30 linkova je islo na sajt i sadrzaj, a ne na domenu, a sadzaja i sajta vise nema.
Ali uostalom, samo trziste to lijepo regulise, tako da vjerovatno vrijedi bas onoliko koliko postigne cijenu na aukciji. Ovo van aukcije, mozes ubosti a mozes se i zeznuti.

1 Like

Kao sto @Kosana kaze, kada sam stvaras linkove onda biras gdje ih zelis i kako ih zelis, za razliku od onih dobivenih od expired domene koji mogu biti kontraprodukitvni ako ih ne iskoristis na ispravan nacin. Hrvatsku expired domenu sam najvise platio 5k eura, a stranu 10k eura. Za hrvatsku domenu nebi vise nikad toliko platio, a za stranu bi i 10x puta vise. Razlog je naravno mogucnost monetizacije i omjer tezine (i cijene) nabavke hrvatskih linkova versus engleskih.

Sve 5, samo poticem diskusiju.