Kolka bi se mogla očekivati zarada uz recimo 2000 uniqa dnevno

evo da pozdravim prvo svu stariju ekipu pošto mi je ovo prvi post na forumu :slight_smile:

imam pitanje vezano uz zaradu, tj. zanima me kolka bi se mogla očekivati zarada uz recimo 2000 uniqa dnevno(optimistična procjena, nemojte me doma popljuvati zbog nje :)) na eng stranici. stranica će biti dinamična i interaktivna, tj posjetitelji neće dolaziti samo na naslovnicu nego će imati po min 5-6 prijelaza sa jedne na drugu str. i duže će se zadržavati na njoj
ovo pitam jer sam početnik u ovom(zaradi na ovaj način, imam iskustva u izradi weba, a kolegi taj dio isto ide dobro). a namjeravam ponuditi nagrade za registrirane korisnike, pa da se ne sjebem i ponudim unaprijed recimo laptop i onda skužim da sam teže popušio jer nemam love ni za kiflu a kamoli dati laptop nekom.
sa tim obečanim nagradama mislim privuči, tj zadržati korisnike koji već dođu a moj sajt…uložio bi nešto love i u oglašavanje putem gugula i facebuka…neznam, nabacite svoje mišljenje kolko se ti korisnici mogu “iskorisiti”

zavisi koja ti je tema stranice…ako je neka zabavna i misliš staviti adsense na njih malo ćeš zaraditi

sajt će biti neki komjuniti portal…neznam kako bi to drugačije nazvao. tema je slobodno vrijeme i lifestyle. stranica neće biti hrpa nabacanih gluposti na jedno mjesto, imat će svoje unique članke svaki dan, galerije…biti će dosta dinamična…sadržaj će se dodavati svakih par sati pa bi moglo biti zanimljivo ljudima…osobito jer će i oni sudjelovaati u stvaranju sadržaja

ps…to je i pitanje, što staviti osim adsensa(za koji ni ne očekujem neku lovu)…neki ppi programi, amazon…neka lijepa kombinacija koja nebi napravila od stranice tram stanicu sa hrpom oglasa za kredite, nego da to izgleda ljudski i da donosi zaradu…

[color=green]Obrati pažnju na imenovanje tema.[/color]

Ako ne forsiraš oglase, mogao bi izvući recimo dolar-dva dnevno od adsensa.