Konfiguracija VPS-a

Pozdrav,
razmišljam o nekom VPS serveru kroz neko vrijeme. Koliko je dobar tutorijal na ovoj stranici da se postavi server?

Los za ono sta tebi treba, ono je tut da na racunalu napravis neke mogucnosti servera…

Tebi ovako nesto treba:

A-ha. Vidim da na ovom drugom linku je više kao da instaliram server lokalno za pisanje koda jer nema zaštite, webmaila i još nekih stvari kao na onom prvom linku.

Jel netko od vas majstora pisao kakvu “kuharicu” za VPS?

Pošto ne radim nigdje onda pokušavam nekaj i naučit.

Da te malo ohrabrim, da sam ja koji nikad nisam imao server, niti sam offline nesto previse servirao, napravio server, istina trebalo mi je tjedan dana da sve procitam i isprobam i podesim. i evo ga sad radi ko urica. Na digitaloceanu sam, tamo sam s njihovog chata dobio dosta pomoci, mada su oni samnom pricali kao da sam ja najveci programer i linux master na svijetu, ali nekako sam uspio sve posloziti, pa nije lose da probas na njihovom chatu pitat kako sto gdje, isto tak njihova stranica ima dosta dobre tutoriale.

Onda ti ocito pomoc ne treba jer sve znas… Kakvo lokalno pisanje koda…

To sto sam ti ja stavio je ono osnovno sto ti treba za VPS, i budimo iskreni, budes li jos puno toga instalirao samo ces zagusiti VPS…

LAPM ti je sve ono sto ti treba za web server, a to je ono sto si i trazio. I tako sta nije za pisanje koda jer nemas nista drugo instalirano na VPS-u(nema vizualnog sucelja, dodatnih programa i slicno). Sad na to mozes nadograditi samo ono sto trebas za svoje siteove, ostalo ti nije potrebno i samo ce ti utjecati na resurse servera…

Za mailserver:


Firewall, preporucujem CSF:
http://configserver.com/free/csf/install.txt

Zelis li i neki od panela za upravljanje VPS-om, odaberi neki od ovih:
Cpanel
Virtualmin/Webmin
Plesk

-Ako zelis napraviti i nameservere na VPS-u(sto ne preporucujem), onda ti treba BIND server ali njega ces morati podesavati.