Možeš pokušati kada nađeš naletiš na takav njihov oglas (kopiju brenda) obično oglasi adsense imaju u uglu oznaku X klineš na to .Potom ti se prikaže dva izbora (opcije) otprilike kažu: “ne prikazuj ovaj oglas” i " Zašto ovaj oglas?" klineš na zašto… Kada ti se otvori sledeća stranica imaš raznih opcija da prijaviš dati oglas google adwords timu
Naravno, gde god vidiš takav oglas slobodno ga prijavi više put i ostavi email ako bude google zahtevao čisto da eventualno vas mogu kontaktirati
Znaci za ime brenda se rangira (tj placa adword) neko ko prodaje iste te proizvode, al bez brenda? Jesu proizvodi nesto unikatno ili je to nesto s aliexpresa?
Pa to osnovna funkcionalnost AdSensa. Pola firmi plaća AdSense za vlastiti brand da im ne bi uletila konkurencija. Barem mi se tako čini. Uvijek mi je čudno kad vidim u rezultatima pretraživanja prvo oglas, a onda site iste firme koji googlam.
Ja sam htio reći da plaćaju oglas za vlastiti brand kako im konkurencija ne bi uletjela s oglasom. Kao što se original poster žali da im radi konkurencija
To je već druga stvar i vjerujem da bi se moglo prijaviti i Googlu. Jedna stvar je korištenje branda kao keyword, druga korištenje branda u oglasu. A pogotovo negativan tekst oglasa
Nije tacno, ne sme da se koristi ime drugog branda u naslovu oglasa! Mozda prolazi kod nas jer Google ne zna, ali mozes da prijavis. Moze da se rangira za keyword od drugog branda, ali ne sme da ga koristi u naslovu OSIM ako je poredjenje brendova, sto brendovi cesto koriste da bi uleteli sa naslovom drugog brenda, tipa Semrush moze da stavi oglas Semrush vs Ahrefs - Which one is better? itd…
I to je uredu ako si shop koji prodaje tipa adidas tenisice pa reklamira ih.
NO što ako si NIKE dućan i koristiš ADIDAS kao ključnu riječ, ne u oglasu?
To je uredu?
Prema google navodno je uredu, koje ključne riječi koristiš.
No situacija je da brand XY koristi klijentov brand kao ključnu riječ, ne prodaje uopće njegov brand, a svakom kupcu govori negativne stvari o brandu koji eto koristi kao ključne riječi na svojim oglasima.
To je problem.
Može se ignorirati, i je duže vremena, no sada nastaje i financijska šteta, pa gledamo sve aspekte kako reagirati na to.
Ja bi rekao da je uredu koristiti bilo koju “legalnu” ključnu riječ. Ne znam koja su ograničenja i postoje li. Druga stvar je oglas odnosno ono što se prikazuje.
Kako ta firma komunicira s potencijalnim kupcima nakon klika na oglas je potpuno druga stvar i nije vezana uz oglašavanje i Google.
Gdje govori? U samom oglasu ili na poveznici kuda oglas vodi?
Ako je na poveznici onda imate problem s dotičnom tvrtkom.
Ako je u samom oglasu onda bi mogli kontaktirati Google.
Sjećam se da je bio slučaj da je nezadovoljan kupac platio bilboard oglas na kojem je oglasio da je njegov (VW, Fiat, BMW,…) totalno smeće jer od kada ga je kupio ima kvarove, servis ne može riješiti kvar i ne daju mu novi auto.
No, to je ipak sporadično i privatno.
Jedno rješenje je pokretanje sudskog postupka. Treba prikupiti dokazni materijal i poslati vlasniku brenda. Zajedno trebate pokrenuti sudski postupak protiv tvrtke koja radi štetu.
Vlasnik brenda sigurno ima jaku pravnu službu i njegovi odvjetnici će znati daljnji postupak.