Konkurencija

Pozdrav,

po kojim vi kriterijima gledate jel konkurencija mala ili velika? Odnosno kako izgleda vasa analiza konkurencije. Znaci nadete tipa 10 KW i sada ih stavite u tražilicu i za svakih KW orjentirate se na prvih 10 rezultata. Koji su to faktori koji su bitni: title, meta description, KW u domeni, PR, BL na tu stranicu ( kvaliteta, kolicina, anchor text), kolicina yt videa, kolicina foruma?

vecina govori da ako je konkurencija na GKT High, da je odma konkurencija za pozicioniranje te rijeci u trazilici teska, jeli se slazete s time?

Evo navesti cu jedan primjer, znaci ja hocu napraviti niche stranicu koja se zove Car Charger domena joj je tipa car-charger .net i naravno kao KW ciljam prvo mjesto za car charger. Zanemarimo sada ostala istraživanja za KW, nego se orjentiramo na analizu te KW na google.com.

U GKT su ovo podaci Competition: High; Global: 5400; Local: 2400; CPC: 10,12 Kn.

Sada ubacimo taj KW (car charger) u google.com, procitao sam da je dosta ljudi i na ovome forumu gledalo koliko ima rezultata, koliko ima rezultata allintitle i tako, ja mislim da je to ne vazno jer nas zanima da budemo prvi sto znaci da moramo vidjeti koliki je trud potreban da budemo bolji od prvog, zato mi se nema smisla baviti tim brojkama.

Znaci rezultati koji sam dobio su ovo (znam da ovaj SEMrush nije bas nesto precizan za BL al je dobar orjentir, volim te BL jos provjeriti na backlink watch)
[attachment=1]car charger.jpg[/attachment]

  1. TITLE - niti jedna stranica nema identican title, znaci da je title samo KW u ovom slucaju Car Charger, ali skoro svi imaju neku kombinaciju koja ukljucuje Car charger
  2. META DESCRIPTION - svi imaju KW u opisu
  3. DOMENA - samo par adresa u sebi ima KW, ali nitko nema samu domenu koja ima u sebi KW, a google jos uvijek daje dovoljno prednosti domenama sa KW
  4. PR - prvi ima 5, a ostali su vecinom u rasponu od 2-4, sto i nije nesto pretjerano puno, mislim da je za 6 i vise potrebno uloziti malo veci napor
    5.BL - znaci tocan broj BL ali samo na tu podstranicu ne na cijelu, vecinom je sve 0, ali uvijek treba povjeriti bar prva tri, evo i drugi rezultat na backlink watchu ima 260 linkova, a treci rezultat ima oko 240 linkova, e sada bi pogledao koliko linkova dolazi s iste stranice, onda bi pogledao status tih stranica, znaci njihov PR njihov autoritet domene i gdje se ti linkovi nalaze na toj stranici, jesu li linkovi sa foruma o vocu i hrani ili su linkovi sa foruma o tehnici i slicnim stvarima, kakv je anchor text tih backlinkova i tako dalje.

mislim da su ovo samo gore brojke koje daju neki uvid, ali sto dalje napraviti. Otvorit svaku stranicu pa se staviti u poziciju da me stvarno zanima taj car charger i da zelim sazant o njemu nesto cemu sluzi, koji su kvalitetniji, koje karakteristike treba gledati kada se kupuje i na sta treba paziti, koji su najeftiniji a najbolji i tako dalje, znaci da ja dobijem o tome kvalitetnu informaciju i sada ja otvorim tako svih 10 stranica.

  1. amazon- izlistani proizvodi nikakve informacije nisam dobio
  2. belkin - oni imaju opisan svoj proizvod sto je na neki naci dobro, imaju 5 korišten KW sto je dobro, ali i dalje ne daju ono sto bi ja ocekivao kad bi upisao car charger
    OSTALI - svi kao i amazon imaju vecinom izlistane proizvode i to je to…cak je na 7 mjesto uletio automobil koji se zove Dodge Charger koji prakticki nema nikakve veze sa car charger odnosno auto punjačom

I sada mogu reci da sam na neki nacin analizirao te sve rezultate, sto bi ja trebao napraviti da budem prvi, napraviti stranicu koja bi bila posvecena samo car chargeru sa unikatnim sadrzajem gdje bi pisalo opcenito sto je car charger, kako se koristi, koje su mu karakteristike, kada se kupuje sto se gleda i na kraju da ubacim listu top 10 car chargera i za svaki napisem neku recenziju i hocu li ja ponuditi bolji sadrzaj od svih ovih 10 rezultata.

Ovu temu sam otvorio ne zbog toga da bi ovo bio tutorial, nego da bi pokusao prikazati svoju neku brzinsku analizu, a pritom dobiti vase misljenje o njoj i da bi zajedno dosli do nekih vaznih stvari.

PITANJA:
Sto mislite o mojoj analizi? Jel ima smisla?
Kako izgleda vasa analiza?
Koji su detalji bitni PR, BL, sadrzaj ili nesto trece?

I na kraju jeli konkurencija za car charger velika ili mala da se bude prvi, kako neki kazu da cim je u GKT high i da je konkurencija HIGH? I jel bi mogao biti prvi da napravim stranicu car-charger .net gdje bi na naslovnici bio unikatni i kvalitetan clanak opcenito o car charger i imao bi jos 10 ak clanaka recenzija o najboljim auto punjacima? Naravno uz jedan 3 mjesecni plan BL prosjecne kvalitete.

Takoder bi molio da se suzdrzite komentara ako ne mislite dati neka konkretna objasnjenja. Isprika na greskama u pisanju.

Kod konkurencije, mnoge su stvari bitne. Počevši od samog naziva stranice, domene, preko starosti domene, autoriteta domene, preko bitnih ključnih riječi, kvalitetnog sadržaja, poveznica, pa sve do općenite SEO optimizacije same web lokacije (web stranice), što je doista opširan pojam.

Potrebno je pažljivo i kvalitetno odabrati bitne pojmove i ključne riječi, napisati kvalitetan sadržaj, dovesti nekoliko novih poveznica npr. sa Twitter-a, općenito društvenih mreža, trećih stranica i sl.
Opet u SEO ulazi i marketing (SEM), pa i to ima doista velik utjecaj.

Svaki obrt, poduzeće, web stranica, ima svoju namjenu koja cilja svog korisnika-posjetitelja, stoga su različite stvari u konkurenicji, netko ima bolju posjećenost stranice na riječi “domaći kolači” od onoga koji ima nešto treće, što se rijetko pretražuje na tražilicama, opet, može imati prednost da se “plasira” na bolje pozicije iz nekih razloga, makar ne mora uvijek značiti.

Za dobar SEO potrebno je strpljenje i znanje. :wink:

Zanima me nešto pa molim da mi odgovori onaj tko zna. Znači moja stranica se zove npr. “zatvor” , sad ako postoji samo jedna stranica na webu koja se zove "zatvor " i to je facebook grupa. Da li imam šanse biti bolji od facebooka? Jer ipak je on dobro rangiran?

Naravno, FB grupe se lako preteknu :slight_smile:

O super, grupu je ionako neki klinjo iz zabave otvorio. Grupa je praktički propala ali je tu. Ma pojest ću ga za doručak! Ha,ha!

Tj. i to je sve relativno, nekada se s jednim linkom ili člankom pretekne a nekada če trebati raditi i malo više, ali nije nemoguće