Jesam li jedino ja mišljenja da je ovaj google auto ads preagresivan? Mislim da rokne 4 reklame odjednom, ako ne i 5.
Zar nisu oni rekli da u tražilicama sajtovi koji imaju oglase “above the fold” ili odmah ispod naslova, tako da kad upališ prvo što vidiš je 80% reklame i 20% sadržaja, da takvi sajtovi neće prolaziti dobro u rezultatima pretrage? Oni upravo to rade kad uključiš auto ads. Odmah ispod naslova na mobitelu ogromna jedinica oglasna, pa onda iskače odozgo onaj mali oglas što se izvlači, pa dole rokne još 2 u sadržaju
Google je već poznat po tome da ne poštuje sam svoja pravila i standarde
Najapsurdnije od svega mi je kad njihov Pagespeed alat za mjerenje brzine navede Adsense i Analytics kodove kao problem kojeg bi trebalo rijesiti
Ja koristim autoads na sajtovima fokusiranim na Adsense, a na onima gdje mi je user-experience bitniji koristim standardne oglase s fiksnim pozicijama.
fino oni uklope reklame u sadržaj, posebno npr. na kategorije, gdje stave oglas da izgleda ko jedan od thumbnaila članaka, samo mislim da pretjeruju sa 4 oglasne jedinice odjednom, a misli da se ne može taj broj smanjiti kad je na autoads?
oj kako su retardirani, u autoads imaš da ukloniš pozicije koje ti se ne sviđaju, ima i autoload. Ja uklonim tu poziciju odmah ispod naslova jer je bezobrazno pokazivati oglas prije ikakvog sadržaja, ono sve prođe pita feedback… i opet isto imaš jedinicu odmah ispod naslova. Ukloniš je opet piše sa strane 2 removed i OPET imaš oglas ispod naslova
Pozdrav, koristim google ads za svoju kampanju, proizvodi iz web shopa, do prije mj. dana imao sam uključeno kao cilj (postavke) Promet na web lokaciju i Ponude - klikovi i cijena je bila klika cca. 30 lp. Sada sam uključio Cilj - prodaja, Ponuda - konverzija mislio da će mi povečati prodaja, malo i jest, ali je dosta skuplji klik cca. 1 kn. Za status je pisalo učenje nekih 4-5 dana, da bi smanjio cijenu klika sada dali trebam u postavkama nešto dodati?
Unaprijed hvala
Mozes limitirat cijenu klika pa vidi dali si zadovoljan. Ako je vise oglasivaca, cijena klika raste. Opcenito je sada pala prodaja osim poklona i slicnih stvari pa je moguce da se vise njih pocelo oglasavati i zato je skupljije.
Moram pitati jer ne znam gdje se određuje cijena klika. U postavkama -Ponude- konverzije - imam mogučnost - Postavite ciljanu cijenu po radnji, ispod mogučnost upisa iznosa - Ciljani CPA. Dali je to to?
Poz svima.
Odobren mi je adsense i pokrenuo sam auto ads ali sad vidim poruku “The California Consumer Privacy Regulation goes into effect January 1, 2020. Learn how to manage options for California customers.”