Kraj za web developere i za marketing stručnjake?

Uhvatio sam se u razmišljanju nakon par pročitanih članaka o budućnosti interneta… Da li nam skorija budućnost znači kraj za web devse i za Ads stručnjake?

Toliko smo blizu toga da poslovi koje sam naveo postanu automatizovani.

Za firme koje nude oglaševanje sam 100% siguran da neće imati svrhu…

“Your wrist will briefly flicker with a beautiful bracelet you could buy, you’ll see glimpses of your living room with a nicer rug and newer furniture,” says Donath. So-called “push advertising” will be replaced by a “pull” in the form of a shopping assistant, says Brin. “When that happens, advertising will collapse.”

Uglavnom, otvaram ovaj thread jer želim da diskutiramo o tome, šta čeka sve nas koji na neki način živimo od interneta kakav je danas.

Tranzicije i promjene su uvijek bile prisutne, prilagođavanja su normalna stvar kroz historiju. Ali jasno je da gdje se uključi automatizacija a u ovom slučaju i AI, ljudski faktor gubi svrhu i bude jednostavno isključen. Pogotovo ako su kreatori svega velike korporacije koje upravljaju tržištem i dominiraju nad svime.

Kako se najbolje prilagoditi i šta zapravo raditi u metaversu od odnosno u internetu kakav nam dolazi? Web sajtovi, web trgovine, web oglasi, web aplikacije će prije ili kasnije izgubiti svrhu, bojim se da će se to desiti mnogo brže nego što očekujemo.

Za web/app developere nema kraja, prilagođavanja uvijek, ali ako neko posjeduje skill i znanje više programskih jezika i ako to ne zna unovčiti preko svog projekta (npr. pasivna zarada) uvijek će biti freelancing platformi ili poslova za firme. To znanje naravno treba širiti da bi se smatrao konkurentnim na tržištu rada…

Što se tiče “marketing stručnjaka” :joy: ko god zna prodati muda pod bubrege, sumnjam da ce ga neki metaverse zeznuti u životu :smiley:

Na osnovu priklupljenih podataka o korisnicima uz kombinaciju sa AI, ljudi će biti višak u kreiranju određenih funkcija i elemnata za koje su sada namijenjeni. Barem ja tako razmišljam kada povučem paralelu sa interentom i potražnjom od prije 10 godina i danas.

ne mora značiti … matlab, C i sql su davno izumljeni jezici pa se još uvijek koriste … php je poprilično star pa se još uvijek koristi … nema pravila

imam osjećaj da je priča oko AI slična kao priča o elektronskim automobilima … treba to da ide brzo, ali su tu priču zaista ubrzali tako da se već uviđa da npr. elektronska auta neće baš uvijek biti dobro rješenje

suma sumarum, ostaje nam da se prilagođavamo … život je svakako konstantno učenje i prilagođavanje

Digitalni marketing je mi djelić marketinga općenito. Tako da uopće nema smisla pričati i kraju

1 Like

Ne slažem se sa time da firme koje nude oglašavanje neće imati svrhu. Zašto? Ukoliko pogledaš trenutno stanje oglašavanja, već postoji velika automatizacija procesa, no i dalje mašinsko učenje ne može “naučiti” jednu stvar, a to je ljudska percepcija. Endpoint oglašavanja nije samo dovući posjetu, nego pretvoriti tu posjetu u novac, a tu dolazi ljudska interakcija.

1 Like