Kvaliteta ili kvantiteta - što je važnije za uspjeh web projekta?

Originalna objava: Kvaliteta ili kvantiteta - što je važnije za uspjeh web projekta?

Planirate razvoj novog web projekta i zanima vas na što se fokusirati kako biste što prije postigli uspjeh? Je li važnija kvaliteta ili kvantiteta za uspjeh digitalnog projekta? Koji je proces razvoja projekta najbolji u samome početku, a koji u kasnijim fazama? Mnogi web projekti danas su iznimno uspješni i vlasnicima donose mnoštvo novaca na…

3 Likeova

Ekipa, da vas čujem - jel važnija kvaliteta ili kvantiteta za uspješan razvoj web projekta?

  • Kvantiteta - više sadržaja više šansi za uspjeh
  • Kvaliteta - top sadržaj vodi do uspjeha

0 glasača

Super sroceno. Hvala, bas mi je legao clanak! Kao da je pisala moja savjest :smile:

Ubih se prvo dok se odlucim za pisljivu temu…

Pripremam template predugo, nikako da krenem. Trazim domen danima. Kupim, pa mi se ne svidja, pa kupim opet drugi, pa treci…tako bacam pare.

Dok neki instaliraju WP za dan, ja danima trazim temu, pa instaliram, pa mijenjam, pa nakon 15 dana opet mijenjam.
Prije no sto krenem sa sadrzajem ja cackam dizajn, tipa palete boja danima. A sve to na kraju izgleda mozda za nijansu bolje od bilo kog vec instant ponudjenog izbora.

Elem prije no sto i krenem sa pravim contentom meni dodje da odustanem.

A tek pisce, vise ulozim u pripremu za to sta ce da mi pisu nego sto oni potrose na pisanje…

U jednom momentu mi se sve to smuci pa krenem ofrlje da lupam sadrzaj, da gubim bitku :grin: i onda zapostavim i bitne stvari, pa krene sve da se raspada…

I taaaako :grinning: :poop:

Elem okrecem upravo plocu, prelazim na kvantitet.

3 Likeova

Kao da si mene opisao,isto tako :slight_smile:

Možete imati tonu nekvalitetnog sadržaja, kratkoročno može biti posjeta.
S jako malo kvalitetnog sadržaja ne možete dovući znatne posjete.
U stvari treba balansirati između kvalitete i kvanitete.
Idealno bi bilo držati se kvalitete od samoga početka i onda vremenom raditi na količini.

Još je važan i tajming - ne možeš početi nešto za što tržište nije spremno. Ovo pričam iz iskustva.
Ako počneš prerano, moraš izdržati dok tržište ne sazrije za tvoj proizvod.

1 Like

19 glasova, fino. Jos kad bih vidjela ko je za sta glasao, bilo bi bas fino! :popcorn:

Kosana je zensko. :girl: :girl: :girl:

News portali aka zuti tisak visestruko imaju kvantitet kratkorocnog trajanja. No ako ga izbacuju konstantno oni ce zaradjivati.

Mislim da se jedino takvima isplati ima kvantitetu umjesto kvalitete.

Kvaliteta je ipak ono cemu osobno tezim.

Kada meni dodje posjetilac na stranicu zelim da procita odlomak, dobije sliku koja opisuje taj odlomak radi lakseg shvacanja.
Zatim primjer koji dodatno obogacuje taj odlomak i dodatno pojasnjava sliku uz koristenje jednostavnog jezika.

Na kraju kada mogu dodam i video jer se puno viae toga moze pojasniti govorom i istovremeno pokazivanjem u realnom vremenu.

Takav oblik sadrzaja dugorocno ne bi smio gubiti na cijeni. Steta bude samo sto takvi sadrzaji tesko dodju do korisnika bez mukotrpnog marketinga(s novcem ili bez njega).

Bilo bi interesantno cuti one koji dugo godina rade kvantitetu i one koji rade kvalitetu - sto su primijetili u sadrzaju, ovi koji imaju kvantitetu i ovi koji imaju kvalitetu, sto daje jako dobre rezultate u monetizaciji.
Je li postoji nesto u kvaliteti kao slika, primjer, video ili nesto dodatno, a da su dugorocno pobrali uspjeh?

Ja sam primijetio da kratak odlomak, slika, primjer i video daju super dobar rezultat jer ispada kao da korisniku uzivo predovim sve detalje da to dobro shvati.

Ono sto ne volim:

  • na jednoj stranici pronadjem odgovor. Kratki odgovor koji bas ne daje detalje. Ili primjer kako doci do tog rezultata.
    Onda potrazim na drugoj stranici sto je ponudjena pa tamo nadjem isti rezultat samo drugim rijecima opisan.
    I onda tako svaka sljedeca stranica isto…
    Na kraju zavrsim s upitnicima iznad glave kako doci do rjesenja koje trebam.

Takvi genericki rezultati bez dodatnog truda me zaista smetaju i pozelim sam napisati detaljno rezultat nakon sto ga uspijem pronaci kako bi svi mogli vidjeti dolazak do rezultat.

3 Likeova

Mislim kod nas gledajući globalno Balkan ove naše državice da svi veći online novinskih portala guraju kvantitet .Odnosno da što više izbace sadržaja što kvalitetnog što nevalitetnog ( clickbait naslova) da bi što više zaradili.
Dok manji sajtovi -portali (do duše opet veoma mali broj njih) se bazira na kvaliteti to jest, da svojim dobrim tekstovima privuku posetioce

Ja sam uvek godinama koliko imam sajt išao na kvalitet više nego na kvanitet.S kvalitetnim pisanjem tekstova vi dobijate posetioce automatski dobijate i taj kvanitet jell…vremenom.

Za svaki početnički web projekat (sajt) po meni treba : dobra lepo i jednostavna uređena tema (template) sajta, barem minimum godinu dana ulaganja kroz kvalitetne tekstove (što google voli), svakodnevno ažuriranje sajta kroz članke, lepo uređene propratne slike uz naslove.Imati barem jednu solidnu do jaku svoju društvenu stranicu (FB, instagram,twitter itd) Pa tek posle toliko vremena videti da li se to isplati ili ne.

Na kraju uvek je bolje, moje je mišljenje pisat za englesko govorno područje :wink: veća zarada više posetilaca

Slazem s djelomicno sa cika Staljinom. Neke stvari su jednostavno daleko bolje za kvantitet, a kvalitet bacanje vremena i resursa… dok opet postoje suprotni primjeri, tako da je ovo sve od slucaja do slucaja.

1 Like

Pitanje je u rangu onog je li važnija veličina ili tehnika… :grin: :grin: :grin:
Najvažnija je upornost i malo sreće. Ništa drugo, nema univerzalnog pravila (osim upornosti). Ja imam stranica koje su već godinama u top 5 rezultata na googlu a da nisam zarez promijenio bez ijednog backlinka (ili su black hat linkovi), a imam i onih di plaćam ne baš jeftine pisce na njemačkom i engleskom koje tek životare…
Inače kad počinjem novi projekt ne zamaram se previše sitnicama, pokrenem ih što više i koji se pokaže google friendly tome se posvetim do u detalje da ga krajnji korisnik doživi kao ozbiljnu stranicu.

1 Like

Odličan tekst. Posebno dio o “razvoju u hodu”. Kao sto znate mi smo u ovaj medijski dio vezan za digitalu uletjeli neplanirano ali kad sam vidio priliku da se uzme solidan novac odmah smo kupili 15 sajtova na stare domene i obrnuto cca 17k eura na backlinkove u prvih šest mjeseci. Sad imamo ne znam ni sam koliko sajtova ali odredjeni broj njih razvijamo na kvalitetu i kao brendove jer brend je Tito marketinga. Ali kvantiteta zna iznenaditi zaista.

Npr. Javno.ba ima 5k organic posjeta mjesečno bez obzira sto je agregator vijesti. Dok par projekata sa po 200 kvalitetnih i unikatnih tekstova nemaju ni fragment istog. Najbolja opcija dugorocno je kvaliteta, jak organic i onda 2-3 teksta (news) vezana za nishu dnevno cisto da trszilice i ljudi znaju da ste zovi.

1 Like