Ne izgleda loše, iako izgleda obično, previše standardno, kao da je template. No, kao prvo, ovo je homepage, a ne landing page. Čim imaš ovoliko raznih izbora i mogućnosti, informacija, izbornik, itd. to je homepage. Možda si je pogrešno nazvao landing page jer je to stranica na koju posjetitelj prvo dolazi.
Kao homepage stranica je ok, ima potrebne elemente, informacije i to je to. Ono što mi se ne sviđa jest font, odnosno veličina istog. U dropdown izborniku je presitan, kao i u nazivu kategorija proizvoda. Doslovno kada sam bio metar od ekrana nisam mogao lako pročitati što piše, a imam super vid, zamisli kako je onda nekome tko slabije vidi. Ista stvar je i sa ovom “accent color” (ne znam prevesti na naški), ovom bojom kojom bi trebao naglasiti bitnije elemente. Sama boja je ok, ali nije vidljiva na ovoj bijeloj pozadini, a niti bijeli font na njoj leži. Doslovno kada scrollaš stranicom uopće ne primjetiš da postoje neki elementi. Recimo tagovi “hot”, “new”, gotovo se ne vide, a cijena proizvoda još gore. Žestoko naprezanje očiju da uopće pročitam što piše. A sad i ne trebam ni govoriti da se ne vidi broj proizvoda u shopping cartu.
Uglavnom je to to. Fali kontrasta tu i tamo, fontovi su većinom premali, možda drugi font ne bi bio loš za headinge, accent color nevidljiva. Možda bi bilo bolje da je sve u black&white. A ono što mi se sviđa jest upotreba velikih fotografija, naglasak na vizualni dojam, korištenje negative spacea.