Link - building potreban tutorial, savjet

Iako sam u webu više od 10 godina za SEO sam kao početnik… Dakle muči me off-site optimizacija.

Ako pišem blog komentare sa likom, forum postove sa linkom ne vidim baš nikakve pomake.

Odbijam plaćati 30-40-50 i više € za sponzorirani članak u niši jer sam sajt nema potencijala vratiti te novce kroz godinu dana.

Kako, kud, što? Pišite ili mi linkajte kvalitetne članke po kojima bi radite.

Ili plati sponzorirane clanke ili koristi google ads, nema druge.

Po toj logici taj site ne vrijedi biti online? Možda sam pogrešno nešto skužio ?

Probaj da radis guest post na relevantnim portalima to mozes da nadjes besplatno.

Problem je što google algoritam nije siguran pa da će mi plaćeni članak donijeti sigurne pozicije / zaradu pa mi ga se niti ne isplati plaćati. Inače rijec je o više manjih sajtova koji bi uz 2-3 plaćena članka siguran sam bili u minusu s obzirom na trošak istih.

Kako nađem?

Post must be at least 20 characters

Pa znas koja ti je tematika sajta i u skladu sa tim po guglu vidi koji su ti relevantni sajtovi ili portali.

I onda kontakt forma sa upitom da li prodajete linkova u člancima?

Zar ne postoji neka metoda kvalitetnog link buildinga bez da me panda svlada.

Ne nego se javis kazes da se baviš tom tematikom i da bi mogao da im napises kvalitetan članak na temu po njihovom izboru.

Al tematika kojom se bavim je baš baš glupa…nema se tu šta pisati. Tipa kao da radiš za flash igrice članke…

Probaj Pbns :)))))))

Evo ja cu da ti dam na jedan moj blogger koji sam napravio pre mesec i kusur dana, da napises post i da se linkujes besplatno i ne tražim ti ništa zauzvrat. Blogger je političke prirode… za sada ima oko 2.360.000 pregleda. Ne postavljam često jer nemam vremena , radim na drugim sajtovima, postavim s vremena na vreme.

Mogu i ostali, ako su zainteresovani da napišu post i da ih linkujem, naravno besplatno.
evo ga link: https://srbnovine.blogspot.com/