Mala SEO pomoc, savjet

napravio sam jednu stranicu u wp i instalirao yoast seo i sad bi mi trebala jedna mala pomoc konkretno sto se tice Focus Keyworda i SEO Titlea, ovako recimo da mi je Post Title tj. naziv posta recimo “10 najjeftinijih mobitela” logicno da bi mi Focus Keyword trebao biti “najjeftiniji mobiteli”, ali ako uzmem taj keyword javlja mi upozorenje da u titleu nemam taj keyword jer Focus Keyword izgleda trazi da izraz ili rijec bude 100% identicna, a s’ druge strane mi je totalno nelogicno da ne kazem glupo da mi Focus Keyword bude “najjeftinijih mobitela”, pa sad kako uskladiti Post Title, Focus Keyword i SEO Title, u SEO Title mogu napraviti malu korekciju pa umjesto “10 najjeftinijih mobitela” staviti recimo “Najjeftiniji mobiteli - Lista od 10 najjeftinijih mobitela na nasem trzistu” ili tako nesto, znaci mogu malo prilagoditi Focus Keyword SEO Titleu mada se gubi ona estetika i jednostavnost kod naziva posta, pa ako mi ko moze pomoci oko ovoga, na koji nacin da ciljam Focus Keyword odnosno kako sve da uskladim, na koji nacin google gleda Focus Keyword i sl. unaprijed hvala

To se neradi tako. Moraš napraviti analizu čime se taj sajt točno bavi, a nako toga naći ključne riječi koje ti odgovaruju. Točnije koje su vezane za to poslovanje, a onda ih analizirati da vidiš koje uopće ima smisla koristiti, a koje je uzaludno koristiti.

Također za sam SEO to ti nije dovoljno što si ti tu naveo ima tu još puno posla imasu drugih stvari koje moraš napraviti.

mozes li mi pojasniti malo na koji nacin da radim sadrzaj sajta, kakvu smjernicu dati, recimo da je tematika sajta mobiteli, i sad imam vise kategorija na sajtu recimo mobiteli, tableti, zastita, aplikacije i sl. i sad uzmem sto se tice cjelokupnog sajta odredjene keyworde, (npr. mobiteli, najjeftiniji mobiteli, najbolji mobiteli itd.itd. znaci odredim osnovne keyworde) i sad recimo krecem puniti stranicu sadrzajem i prvi post mi bude kao sto sam vec u prijasnjem postu ovdje na forumu rekao “10 najjeftinijih mobitela” i sad znaci sadrzaj tog posta ce biti kao sto sam naziv kazem o najjeftinijim mobitelima i kako sad najkvalitetnije i najbolje odraditi SEO sa pluginom YOAST SEO za ovaj post koji nosi naziv “10 najjeftinijih mobitela”, sta ciljati kao Focus Keyword, da li SEO Title ostaviti isti kao i Post Title itd.itd…

To ti sve proizlazi iz analize ćime se ti baviš i koje su ključne rijeći atraktivne za tvoje poslovanje. Da krenem u detalje samo bi ti lagao jer nemam nikakve analize ispred sebe da ti mogu reć koju ključnu riječ uzet i kako je implementirat.

To ti sve proizlazi iz tih analiza, al definitivno to ti nije dovoljno i nikad sa time neš postič ono šta bi mogao postić. Taj plagin ti neće odredit ključnu riječ već ih ti sam moraš nać proanalizirat i zaključit koje tebi trebaju. On ti samo malo pomaže u njihovoj implementaciji.

Tražilice ti uzimaju oko 200 parametara prema kojima one rangiraju tvoj sajt jedan od tih je ključna rijeć ako si odabro krivu nikad neš bit prvi. Opet moš odabrat pravu, al je krivo implementirat i opet nikad neš bit prvi. Preopsežna je tema za brze odgovore.

Ne piše se sadržaj za tražilice (botove, crawlere i sl.) već za korisnike :slight_smile:

Točno nepiše se. No ako koristiš krive ključne rijeći taj sadržaj korisnici neće vidjeti u tražilicama. A preko optimizacije za tražilice sam sajt može vući nove posjetitelje na sajt.

razumijem te sta hoces reci ali mislim da ti nisi bas dobro razumio moje pitanje, mene je zanimalo ako npr. imam jedan tekst od 300+ rijeci o najjeftinijim mobitelima i recimo da mi je focus keyword za taj tekst “najjeftiniji mobiteli” i ta rijec odnosno fraza se u tekstu spominje recimo 10ak puta zato i jeste focus keyword (znaci odredio sam keyword oko kojeg se gradi tekst) i sad YOAST SEO mi trazi da u nazivu posta imam taj focus keyword, ali zbog same estetike naslova posta ne mogu ubaciti “najjeftiniji mobiteli” nego mi treba recimo “15 najjeftinijih mobitela na trzistu” i sad tu YOAST SEO pokazuje da SEO optimizacija nije dobra vec da bi trebao ubaciti u naslov posta “najjeftiniji mobiteli” jer mi je to focus keyword, YOAST nije toliko inteligantan kao google da bi pokazao da je “najjeftiniji mobiteli” i “najjeftinijih mobitela” gotovo pa indenticno, sad mene zanima da li je pamteno ostaviti ovako “15 najjeftinijih mobitela na trzistu” i hoce li mi google ovo NAJJEFTINIJIH MOBITELA prepoznati kao NAJJEFTINIJI MOBITELI, jer recimo prva varijanta ima recimo 10ak mjesecnih pretrazivanja dok recimo druga 2000 (znaci samo zbog estetike i vizualne kvalitete sam odabrao prvu varijantu iako bi druga varijant ustvari moj focus keyword i spominje se u tekstu 10ak puta te ima daleko vise pretrazivanja), ovo oko mobitela sam uzeo samo kao primjer jer naravno tu ce biti i drugih tekstova kod kojih ce biti slican problem, znaci ako neko u google kuca NAJJEFTINIJI MOBITELI hoce li se u rezultatima pojaviti i moje naslov 15 NAJJEFTINIJIH MOBITELA… hoce li naslovi koji sadrze NAJJEFTINIJI MOBITELI biti daleko bolje rangirani od mog naslova, nadam se da ste me razumjeli

Nisi ti mene svatio što ti pokušavam reći. On nema pojima koje su tebi interesantne ključne rijeći. Ni koje bi bile dobre za tvoj posao. Kao što sam rekao za takve stvari se rade analize. Analiziraj si ključne rijeći pa ćeš znat koje upotrijebiti, a koje ne. To što ti je on izbacio neku ključnu rijeć ne znaći da ćeš zbog toga imat hrpu posjeta.

OK on ti je to preporućio, al zašto? Nisi napravio analizu pa nemožeš reć isto ko ni ja jer nisam napravio analizu. To ako ti je on neku ključnu riječ preporućio ne znaći da ćeš odmah bit “1# u tražilici”. Napravi analizu ključnih riječi i odmah ćeš znat koje ćeš trebat koristit. Kada saznaš koje možeš koristiti zanti ćeš odmah potom i kako. Ako ih imaš previše u textu možeš biti penaliziran od Googla. On kažnjava takvo trolanje ključnih riječi. OK ako su ti dio texta i tema, al ako su ubaćene bez smisla i ikakve logike bu te penaliziro.

Kao što sam rekao tražilice uzimaju oko 200 parametara na temelju kojih te pozicioniraju u tražilicama. To što ćeš ubaciti tu kljućnu rijeć ne znači da ćeš sutra odmah imat svaki dan 2000 posjetitelja jer neš. Ima tu masa drugih stvari koje treba napraviti vezanih za optimizaciju za tražilice. Kada se to napravi onda se može reć da ćeš imat nekog efekta od toga, a to sve počinje analizom ključnih riječi. Moraš naći one koje tebi odgovaraju i koje su ti uopće korisne zatvoje poslovanje.

Napiši naslov, “Najeftiniji mobiteli - TOP 15 na Hrvatskom tržištu” i to je to… naravno da se mora paziti što će pisati u naslovu, to je jedan od najvažnijih stvari kod onsite SEO.

webovski previše filozofije nikom nije pomoglo, čovjek očito zna koje ključne rječi treba.

Koliko sam ja proćoto iz njegovih postova ne. Jel je sam reko da mu je to neka komponenta predložila. Ako sam u krivu ispričavam se.

Ma ne moraš se ispričavat, samo mislim da čovjek treba samo neke smjernice da zna kako odreagirat trenutno, đaba mu savjetovat da upiše neki seminar ili tečaj ili da pročita nekoliko knjiga… to će usvojit sa vremenom ako bude htio.

Ukratko, odi na Google Keyword Tool, upiši nekoliko ključnih riječi koje misliš da bi ti odgovarale i gledaj koje imaju neki ok traffic, 1000+, zatim nisku konkurenciju obavezno. Istraži što više ključnih riječi da bi došao do one s kojom ćeš moć rangirat. zatim napiši članak, u naslovu da je točna ključna riječ, po mogućnosti da imaš i h2 i h3, i u početku članka da se barem jednom ponavlja ključna riječ i još par puta kroz članak. Dodaj sliku ili dvije i prije nego ih uploadaš nazovi ih po ključnoj riječi. Ali prije nego išta počneš trebaš istražit ključne riječi, nema smisla na slijepo birat ključne riječi jer te to neće nigdje dovest.

@Monika.B Samo jedna mala ispravka o Google keyword toolu ili Google planneru, kako se sad zove; ako pise low competition, to ne znaci da ta kljucna rijec ima malu konkurenciju kod pretrage, nego da ima malu konkurenciju kod postavljanja adwords reklame, pa se u tom slucaju mozes reklamirati za mali novac. Konkurencija se gleda na drugi nacin…

da istina, to me uvijek buni xD hvala