Masovno slanje mejlova

Zanima me koliko je ucinkovit email marketing? I koji je procenat posjeta koji ce doc npr na 1000 poslatih mejlova? Imam mngo komentara na svojim sajtovima i mnogo mejl adresa. Da li je legalno da ja prikupim te mejlove i da saljem obavjestenja ili moraju oznacit polje da primaju obavjestenja? Kako najlakse da automatizujem proces prikupljanja iz objavljenih i neobjavljenih komentara. Sajt je na wordpresu. Kako to sve automatizovati prikupljanje i slanje masovnih mejlova i da li se uopste isplati to raditi. Nasla sam plugin koji prikuplja mejlove ali samo iz objavljenih komentara, meni treba i iz neobjavljenih.

od 1000 mejlova ako ti posjeti 30 ljudi ubi me provjereno :slight_smile:

Slazem se sa Scekom. Ali na kraju krajeva zavisi kako si dosla do tih emailova i sta nudis u poruci koju im prosledjujes.
Previse se ljudi danas bombarduju mailovima, pa i ne otvaraju, samo brisu kad vide da nije vezano nesto s njihovim aktivnostima.

U Hrvatskoj (a i EU), to nije legalno, bez unaprijed danog pristanka osobe - Zakon o zaštiti osobnih podataka (ZZOP), čl. 21., st. 2. i Zako o elektroničkim komunikacijama (ZEK), čl. 107., st. 1. Ako si adresu e-pošte pribavila u sklopu postupka prodaje nekog proizvoda ili usluge, onda bez unaprijed danog pristanka možeš na tu adresu slati promidžbene poruke za vlastite slične proizvode i usluge, a svakako mora i u tom slučaju postojati jasna obavijest i lagana mogućnost “isključenja” takvih poruka, kako prilikom prikupljanja adrese, tako i u svakoj promidžbenoj poruci poslanoj na adresu - ZEK, čl. 107., st. 2.

Vrlo je vjerojatno da i države u okruženju imaju ili će uskoro imati vrlo slične zakonske odredbe:

Uoči veliku sličnost tih zakona.

Mislim da sa takvim tipom marketinga možeš napraviti više štete nego koristi…

Sve ovisi kojim se tipom posla bavite. Ukoliko ste recimo knjižara, nakladnik, onda navedeno svakako ima smisla, budući da sve knjižnice, škole i ustanove trebaju literaturu i knjige. Štoviše knjižnice i škole imaju budžet od RH za tu namjenu koju su obvezni utrošiti u navedeno, pa im je svakako u tom segmentu email marketing od pomoci. Konkretno imamo klijenta nakladnika koji svoju prodaju većinom ostvaruje putem weba te email marketing ima učinka cca 40% u prodaji.

Taj način nije preporučljiv ukoliko osoba nije dobrovoljno ostavila svoj e-mail.Ali ako imate formu u kojoj nudite nešto vrijedno za taj e-mail i osoba se upiše na vašu listu onda slobodno možete slati poruke.Jer osoba je na taj način prihvatila uvjete.Ali samo uzimanje mailova iz komentara ili sličnog pa na taj način slati poruke smatra se spamom.

kad šalješ masovni email 1000 poruka je kikiriki, taj broj pomnoži za 1000 i šibni poruke, funkcionira, provjereno.