Mediteran shop - iskustva

Pozdrav forumašima,

imao sam osjećaj da ovo iskustvo sa navedenim facebook shopovima podijelim sa Vama.

Znači naručivao sam kod obje trgovine par puta neke stvari i kažu uredu zaprimljeno i poslano idući dan, i čekam ko budala 15 dana paketa nigdje nema.
Javim im se i kažuz da će provjeriti i opet čekam par dana i moram se opet javiti i kažu da nemaju više u skladištu.
Isto iskustvo sa obje trgovine

Kakva je to neozbiljnost?
Ako već prodavaju smeće od proizvoda onda nek budu fer par neka kažu odmah ima ili nema ili ne znam što a ne da zavlače ljude.

Eto ako ima netko još kakvih iskustva, slobodno pišite.
Za prevare nema opravdanja …

Vjerovatno narucuju kasnije izvana pa zato jer i njima ne dode na vrijeme i nisu onda u mogucnosti krajnjem kupcu isporuciti proizvod/uslugu.

Po meni ako tako rade, a to pretpostavljam onda bolje neka ni ne rade jer to je jako neozbiljno.

Mislio sam uci u te vode ali kada sve zbrojim i oduzmem nije to za mene.

Jedino bi mogao raditi po principu naruciti 15-20 razlicitih proizvoda po ajmo reci 20-30 komada ali i to maltretiranje uvijek misleci hoce se prodati, nece a davanja drzavi itd idu sva mj.

1 Like

haghahahahahahaah pa pisao vam covjek vidite sta pise…E bas me zanima kako bi tuzili crazy-a za nesto sto je covjek dozivio, osim ako ovo nije izmislio…A cisto sumnjam da jeste.

Dobro je, treba vam malo više od godine da odogovorite na poruku :sweat_smile:

1 Like

Pa sto bi covjek ovo tvrdio ako nije istina da mu se to desilo…ne kontam? Pa sto mu niste posvetili vrijeme i rijesili njegov problem, a ne sad da ovdje pisete.

Cak ne vidim da igdje pise da ste prevaranti, nego da nije imao lijepo iskustvo u vezi posiljke. Svima se greske desavaju, pa i vama…

1 Like

Naslov topica je bio “Mediteran shop, SVI BI TO BRZO - lakše prevare” pa sam ga sad promijenio u nesto neutralnije jer bode u oci na Googlu, pa ce ga za koji dan reindexirati s novim naslovom.

Nezadovoljnih kupaca ce uvijek biti, na nekim shoppovima manje, na nekima vise, no to je dio poslovanja. Zato i sluze recenzije i forumi gdje se mogu razmjenjivati iskustva. Tuzba vam nece imati nikakve osnove.

1 Like

U redu je da naslov na forumu pise " Iskustva", ali na google tražilici u naslovu pise: “Mediteran Shop lakše prijevare”

To sam sad promijenio, pa ce Google reindexirati s novim naslovom kroz vjerojatno nekoliko dana (mozda i brze). Na zalost ne mogu taj proces ubrzati jer nije do mene nego do Big G-a.

Hvala na intervenciji, da razjasnimo još samo što je prijevara. Prijevara je kada nekome platite nešto a taj netko vam pošalje ciglu ili vam ne pošalje ništa. Kod nas se plaća isključivo prilikom preuzimanja proizvoda za Fizičke osobe a vaš korisnik tvrdi da je nešto naručio i nije dobio. Ne navodi kako to nešto što je naručio nije ni platio. Također mi ukoliko neki od proizvoda nemamo na stanju obavijestimo putem mobitela . Moguće da taj korisnik u tom trenutku nije bio dostupan ili nije ostavio pravi broj mobitela (Čisto da razjasnimo politiku našeg poslovanja). Hvala na razumijevanju i laku noć.

2 Likes

Ja inače nemam slobodnog vremena viška da pišem gluposti na internetu, nisam jedan od tih.
A ovo što sam napisao napisao sam sa razlogom, a da ne dovlačim svoje prijatelje i kolege sa posla da pišu recenzije na forumu, jer svi imamo slična iskustva.

Lp

Rekli ste da ste poslali a niste, kaj je to ako nije neka vrsta prevare?

Slično ste mene zajebali kad ste još bili u Kunlun centru, rekli da radite do 17h, a već u 16h nije bilo nikog… Stojim pred zatvorenim vratima a na fb mi tvrdite da je otvoreno… Potrošio pol sata vremena i par kuna goriva, na kraju kupio u super goldyju.
Ako se tak odnosite prema onima koji vam još nisu dali novce, sve se bojim kak se odnosite prema onima koji trebaju reklamaciju…

Nego, jel Mediteran Shop d.o.o ili Hermes Gold j.d.o.o. ?

1 Like

Copyright © 2021 WM Forum - AboutContact