Moj put od nula do 10,000 subscribera!

Vjerujem da ima dosta ljudi koji su pokušali ili bi u skorije vrijeme htjeli pokušati sa Youtube kanalo. Ja sam se danas odlučio krenuti i nastojati ću ovdje pisati svoj napredak, na koji način vršim reklamiranje, te naravno pokušati dati neke savjete i svoje greške prilikom snimanja videa. Moram napomenuti da sam početnik u ovome, te da mi je ovo prvi puta da nastojim stvoriti takav kanal, te se nadam da ću vas ipak moći nečemu naučiti.

Na kanalu ću objavljivati većinom Minecraft gameplayeve. Odlučio sam se za Minecraft jer je najpopularniji, te mislim da u kratkom vremenu mogu stvoriti određenu publiku. Također, valja napomenuti da neznam dobro engleski jezik, te da bi mi to moglo malo stvarati probleme pri komentiranju gameplaya, ali također mislim da bi to mogao biti i plus, jer bi moglo biti i smiješno kada fulam neku riječ na glupi način.

Sve u svemu, danas sam krenuo s kanalom, odradio sam profil sliku i cover sliku kanala, te krenuo sa reklamiranjem kanala. Reklamiranje vršim preko Addmefast zasada, a kasnije se možda o krenem i nekim drugim načinima poput plaćanja za reklame i slično. Valja napomenuti da na kanalu još nije ni jedan video, da mi mikrofon dolazi tek za par dana i da ću tek tada početi sa snimanjem. Također još jedan problem je što mi kompjuter nije toliko jak da snimam u punoj kvaliteti, ali mislim da to također nije tako veliki problem u početku, razvojem situacije nastojati ću kupiti bolje djelove da mogu snimati u top kvaliteti.

Danas sam sakupio 150 subscribera, a nadam se da ću do subote sakupiti barem 1,000. Za sutra imam plan malo intenzivnije reklamiranje, a nastojati ću u ovu temu pisati barem jednom tjedno. Ukoliko odustanem od svega, a nadam se da neću, biti ćete obavješteni.

Ime kanala mogu poslati onima koje zanima na PM, možete tu komentirati pa vam pošaljem. Ne želim objaviti javno jer nisam siguran da li je dozvoljeno reklamiranje preko addmefast. :slight_smile: