Ja sad kad sam se prisjetio te igrice, nostalgija me oprala . Cak sam veceras morao malo spilat s frednom
Inace, evo kratki opis multiplayer bitke:
Dvije ili tri zmije se bore za pobjedu.
Glavna radnja je skupljanje dragulja, jer svaki pobrani dragulj donosi jedan život. Također ukoliko se dragulji skupljaju u nizu, dok god protivnik ne prekine niz, svaki dragulj nosi za jedan život više.
E sad, to bi bilo dosadno da igru ne začinjava jedan upitnik koji može donesti dobro ili loše onome tko ga ubere, ali pretežno dobro.
Mogućnosti za dobiti su:
laser- treba pogoditi protivnika točno u glavu i to mu uzima 50 života, što je jako jako puno ali nije lagano pogoditi. Samo zato zmija koja ima laser je kralj u polju (jer sve se miču od straha), dok ga ne izgubi. Gubi ga kad ga opali ili kad druga zmija pokupi laser. S tim dok imate laser lakse branite upitnik od protivnika.
ironMan- kad imate ne gubite živote ako se zabijete u tijelo svoje ili druge zmije + malo ste brži od ostalih zmija. Tako da se vrijeme trajanja ironMana koristi za zagorčavanje života drugih zmija
-others are ironMan- suprotna opcija od ironMan
-freez - smrznu se protivnici. Mogućnost zagraditi protivnika pa prilikom odmrzavanja izgubi par života. Ovisi koliko se dobra barikada izgradi okolo njega. …takodjer ima opcija i kad se smrzne zmija koja pobere upitnik.
-najkraća zmija gubi- u ovom slučaju najkraća zmija gubi onoliko života koliko je kraća od najdulje zmije na stazi. Ovaj upitnik tjera cijelo vrijeme sve zmije u opaku utrku za pobiranjem dragulja.
-switch- zamjene se tipke zmiji koja pobere ovo, gore je dolje, dolje je gore…lijevo je desno, desno je lijevo xd. Dobrog igrača to nimalo ne smeta
-i sad ima jos par opcija, dobije se nesto zivota ili izgubi.
A opcenito zivoti se gube kad se zabije u tijelo nekoj zmiji ili sebi, i taj sudar uzima 10 života! Zašto 10 pita se svako. Zato jer bliski sudar nakon prvog sudara uzima samo 1 život.
Rjecima neopisivo, ali vjesti igraci otkriju tako zanimljive cake i zamke…da je to nesto predobro. Većina tih skilsa leži u brzini refleksa, jer najčešće dva igrača se nadju u istoj poziciji. Oboje su zapravo svjesni kako izvući dobit iz te pozicije…ali onaj tko ima brže reflekse taj dobiva, drugi gubi
Eto, mala recenzija igrice