POZIV:
Je li to Pizza Hut?
GOOGLE:
Ne gospodine, ovo je Google Pizza.
POZIV:
Sigurno sam okrenuo pogrešan broj, izvinjavam se.
GOOGLE:
Ne, gospodine, Google je prošlog mjeseca kupio Pizza Hut.
POZIV:
U redu onda. Htio bih naručiti picu.
GOOGLE:
Želite li Vašu uobičajenu picu gospodine?
POZIV:
Moju uobičajenu? Znaš me?
GOOGLE:
Prema našoj listi, za zadnjih 12 puta koliko ste nazvali u posljednjih godinu dana, naručili ste veliku picu s tri vrste sira, kobasicom, feferonima, gljivama i maslinama na debeloj kori.
POZIV:
Izvrsno! Uzet ću baš to.
GOOGLE:
Mogu li vam predložiti da ovaj put naručite picu s rikotom, rukolom, sušenom rajčicom i maslinama na bezglutenskoj tankoj kori od žitarica puno zrno?
POZIV:
Šta?! Ne želim vegetarijansku picu!
GOOGLE:
Vaš holesterol nije dobar, gospodine.
POZIV:
Otkud ti to znaš?
GOOGLE:
Pa, provjerili smo vaš kućni telefonski broj s vašim medicinskim podacima. Imamo rezultate vaših krvnih pretraga u posljednjih 7 godina.
POZIV:
Dobro, ali ne želim vašu trulu vegetarijansku picu! Već sam na lijekovima za holesterol.
GOOGLE:
Oprostite, ali niste redovito uzimali lijekove. Prema našoj bazi podataka, kutiju od 30 tableta kolesterola kupili ste u apoteci Medikom samo jednom, prije 4 mjeseca.
POZIV:
Kupio sam još iz druge apoteke.
GOOGLE:
Ali to nije na izvodu vaše kreditne kartice.
POZIV:
Platio sam u gotovini.
GOOGLE:
Prema vašem bankovnom izvodu, niste podigli dovoljno gotovine.
POZIV:
Imam druge izvore gotovine.
GOOGLE:
To se neće pojaviti na vašoj posljednjoj poreznoj prijavi ako je niste kupili s neprijavljenim izvorom prihoda, što je protivno zakonu!
POZIV:
Ma nosi se!
GOOGLE:
Žao mi je, gospodine, takve podatke koristimo samo u svrhu da Vam pomognemo.
POZIV:
Sad je dosta! Dosta mi je Googlea, Facebooka, Twittera, WhatsAppa i svih ostalih. Idem na otok bez interneta, televizije, gdje nema telefonske službe i nema nikoga tko bi me gledao ili špijunirao.
GOOGLE:
Razumijem, gospodine, ali prvo morate obnoviti vaša dokumenta. Istekla su prije 6 dana…
PS. Prevod viralne whatsapp poruke sa njemačkog. Izvor nepoznat.
Lol, bas sam danas setao i prokomentirao s frendom o tome da masa ljudi ne vole sto ih Google “prati”, a ja rekao da je meni super to sto me prati, lijepo mi prikaze koliko sam koraka u danu napravio, kalorija izgubio, a i volim vidjeti oglase koji me actually i zanimaju.
U buducnosti ce valjda znati i ako mi je lose i sam pozvati hitnu pomoc
Targetiranje oglasa je gluparija. Tražio sam podizač zadnjih vrata, pronašao i kupio. Onda su me još 6 mjeseci maltretirali s podizačima zadnjih vrata.
Isto se dogodilo i za retrovizor.
Prije nove godine sam tražio BT zvučnik. Našao sam i kupio. Naravno da mi i danas svuda izlaze oglasi za BT zvučnike.
Ne očekujem nikakvu osobnu korist od toga što me “špijuniraju”.
Koristenjem usluga svako isklikce ono sitno pisano, automatski pristaje na uvjete, i defakto vise nema nikakav uticaj sta se desava s informacijama. Uopsteno pojedinca naizgled to nista ne kosta, i to jest najveci problem. Jer Google nije besplatan, sve placas informacijama.
I tako malo po malo, imaju sve vecu moc, em skupljanjem podataka, em kupovinom drugih uspjesnih kompanija i fuzioniranjem. I ne samo Google. Eno kako Twitter ugasi Trumpa. Covjek bi reko’o, ima svako prava u svojoj kafani da odredi da pijan gost ne urla i ne dize noge na sto. Al’ kad je kafana veca i jaca od drzave, nesto me fata nelagoda. S druge strane, bolje i da me uhode Google & Co. nego da mi bude kao u Kini.
Covjek ne voli da bude uhodjen u principu, od ove nelagode i silne teorije zavjere tipa vakcinom ce nam ubaciti cipove.
google u podešavanjima privatnosti svakog naloga korisniku nudi mogućnost da isključi praćenje web i youtube istorije, fizičke lokacije i da isključi serviranje relevantnih oglasa … da li i nakon toga prate korisnika, vjerovatno, ali u manjem obimu … i ne serviraju relevantne oglase