Nema povecanja broj lajkova na FB

Imam jednu FB stranicu koja ima 15-ak hiljada clanova skupljenih legalnim putem, sto placanjem sto preko sajta. Evo vec nedelju dana ne mrda, nijedan lajk gore. Vidim samo da postojeci lajkovi nesto variraju, za 4, 5 gore dole, poveca se smanji se. Na ikonici gore, ne dobijam info kao ranije da je bilo nekih novih lajkova.
Pre toga je dnevno bilo par lajkova, sad nista. Objavim skoro svakog dana par po jedan tekst ili sliku. Reach ode nekad i preko 1000.
Ne znam koji mu je.
Da li je kod vas nesto slicno?

Ja uporno pokušavam u zadnje vrijeme nešto postići preko Facebooka, ali nema tu kruha bez konstantnog ulaganja, jer reach stranice padne brže od Šeksa na alkotestu čim prestaneš s plaćenom promocijom. Čim u post staviš link prema nekoj stranici tu je reach nikakav, bez obzira jel sadržaj poveznice vezan za sadržaj fb stranice ili ne. Užas.

1 Like

Nekad me reach iznenadi, ali nekad, kad postavim sadrzaj i link ka mom sajtu.
Znam kad sam stavljao sadrzaj iz nekih novina i onda link ka tom sadrzaju, reach skoci poprilicno.
Malopre sam postavio jedan deo sa mog sajta, iz nekog razloga je skocio rich, bilo je zanimljivo to ljudima izlgeda, navatalo je solidan broj lajkova. Postao je i FB nepredvidiv, bar za nas koji ga ne poznajemo dovoljno.

Isti problem, u biti samo što se događa jest da gubim lajkove zbog neaktivnih profila…ali jedva da dobijem par njih dnevno. Ne znam što radi retard zuckerberg ali svakako je užas i page samo vegetira, nema napredka što god napravio.

Po meni je to prevara, jer ako već platiš Facebooku da promovira neku tvoju objavu, neko je lajka i odluči lajkat page (ili promoviraš sam page), taj korisnik je to lajko da mu izbacuje šta ta stranica objavljuje a ne da bi se samo povećao broj lajkova na pejđu. Ako mu se nove objave ne sviđaju jednostavno makne lajk i to je to. I ajde, nemora se svima koji su lajkali prikazivat, ali da reach bude nekad i manji od 1% je sramota. Fuj.

Pokušajte da malo eksperimentišete sa objavama tačnije vreme kada postavljate neku objavu. Uzeću za primer 12 časova popodne sam objavio jednu vest, slabo interesovanje, ali sam juče takođe između 21-22 časa uveče objavio drugu vest koja je imala doseg od 8k.

Naravno treba nešto da bude i zanimljivo da bi se odrazilo na objavu, ali ono što je bitno jeste i eksperimentisanje kada treba da objavite nešto, a to je vreme kada ljudi najviše vremena provode na FB.

Poslednji update kao da je napravio problem sa notifikacijama postoji obaveštenje koliko ima, ali kada se klikne nema ništa prazno stoji, verovatno neki bug u pitanju :smile: