Nemoguće obrisati Payoneer account

Pozdrav kolege!

Iznerviran stalnim uploadanjem dokumenata i raznoraznim nebuloznim zahtjevima od strane Payoneera početkom godine, točnije 5.1., odlučio sam obrisati Payoneer account.

Od tada sam se u nekoliko navrata natezao s njima oko toga a oni su svaki put slali drugu osobu da se sa mnom dopisuje. Jedno vrijeme sam bio zaboravio na to i sada idem provjerit i vidim da mi je account i dalje aktivan.

Napisao sam im da imaju vremena do ponedjeljka i da će im se onda obratiti moj odvjetnik a i da ću slučaj dati na news portale i u pisanu štampu.

Eto samo da znate da ako budete htjeli obrisati Payoneer account da ćete imati problema.

1 Like

drug ima isti problem s tim dokumentima … slao je izvode iz banke, potvrde o racunu, pecatirano, potpisano, skenirano u boji … jedno 3-4 puta slao dokumenta na pregled i svaki pregled traje ~5 dana … jos mu nije potvrdjen nalog … dosao je i do nekog live chata ali niko ne zna objasniti, isto tako svaki put drugi covjek haha

Evo ja sam ih kontaktirao preko Facebooka i konačno su mi obrisali account nakon skoro 8 mjeseci muke.

Podrška im je očajna. Također sam imao problema oko verifikacije dokumenata, potrajalo je dobrih mjesec dana, pritom je nalog bio deaktiviran a kad su ga aktivirali i rekli da je sve u redu onda su zaboravili odblokirati karticu pa sam i to čekao 15ak dana. Komedija živa :smiley:

Ne treba skenirano, ne smiješ slati skenirano, nego samo slikaš i najbolje preko njihove aplikacije pošalješ…Pregled traje od 24h-5 dana.

Ako ti je rekao da je " dosao je i do nekog live chata " onda je teški debil, jer je chat dostupan skoro uvijek, odgovor slijedi za 2-3 minute.

Ako ti odbiju dokumente, javiš se na live chat, pitaš šta nije u redu i gdje si pogriješio. Oni ti objasne i pošalju tvoj zahtjev na hitno. Onda pregled traje od 12h-24h.

Prošle sedmice mi tražili “business information urgently required”, trebalo mi 5 minuta da pošaljem, za manje od 12h sve bilo odobreno.

Imaju najbolju podršku, imaš čak i podršku na našem jeziku putem e-maila.

E sad što neki glume budale i neće da pošalju osnovne stvari ili ne mogu da shvate šta oni tačno traže od njih, to nije problem do payoneer…

momak radi dugo vremena sa kriptom i berzama, potvrdjivao je X puta razne naloge na raznim mrezama … cak ni ta zena iz beograda koja radi u payoneer supportu ne zna da mu objasni gdje je zapelo

pa piše ti šta nije u redu, još ti na live chat objasne detaljno

Uopce se ne radi o tome nego se oni svakih par mjeseci sjete da im treba slati osobne dokumente koje sam vec poslao npr. 6 mjeseci prije. Slao sam im jedne te iste podatke sigurno 5 puta u razdoblju od 10 godina. E pa dodijalo mi

Nije to do njih, moraju da traže zbog EU zakona. Vjerovatno da se oni pitaju ne bi nikome ništa tražili.

@ALG ne radi se o tome - meni je jasno da oni to moraju tražiti. Međutim, kakav je smisao tražiti jedno te isto svakih 6 mjeseci? To mi je dosadilo i prešao sam na wise

Možda su im neke transakcije bile sumnjive…

Sažetak

1 Like