Iznerviran stalnim uploadanjem dokumenata i raznoraznim nebuloznim zahtjevima od strane Payoneera početkom godine, točnije 5.1., odlučio sam obrisati Payoneer account.
Od tada sam se u nekoliko navrata natezao s njima oko toga a oni su svaki put slali drugu osobu da se sa mnom dopisuje. Jedno vrijeme sam bio zaboravio na to i sada idem provjerit i vidim da mi je account i dalje aktivan.
Napisao sam im da imaju vremena do ponedjeljka i da će im se onda obratiti moj odvjetnik a i da ću slučaj dati na news portale i u pisanu štampu.
Eto samo da znate da ako budete htjeli obrisati Payoneer account da ćete imati problema.
drug ima isti problem s tim dokumentima … slao je izvode iz banke, potvrde o racunu, pecatirano, potpisano, skenirano u boji … jedno 3-4 puta slao dokumenta na pregled i svaki pregled traje ~5 dana … jos mu nije potvrdjen nalog … dosao je i do nekog live chata ali niko ne zna objasniti, isto tako svaki put drugi covjek haha
Podrška im je očajna. Također sam imao problema oko verifikacije dokumenata, potrajalo je dobrih mjesec dana, pritom je nalog bio deaktiviran a kad su ga aktivirali i rekli da je sve u redu onda su zaboravili odblokirati karticu pa sam i to čekao 15ak dana. Komedija živa
Ne treba skenirano, ne smiješ slati skenirano, nego samo slikaš i najbolje preko njihove aplikacije pošalješ…Pregled traje od 24h-5 dana.
Ako ti je rekao da je " dosao je i do nekog live chata " onda je teški debil, jer je chat dostupan skoro uvijek, odgovor slijedi za 2-3 minute.
Ako ti odbiju dokumente, javiš se na live chat, pitaš šta nije u redu i gdje si pogriješio. Oni ti objasne i pošalju tvoj zahtjev na hitno. Onda pregled traje od 12h-24h.
Prošle sedmice mi tražili “business information urgently required”, trebalo mi 5 minuta da pošaljem, za manje od 12h sve bilo odobreno.
Imaju najbolju podršku, imaš čak i podršku na našem jeziku putem e-maila.
E sad što neki glume budale i neće da pošalju osnovne stvari ili ne mogu da shvate šta oni tačno traže od njih, to nije problem do payoneer…
momak radi dugo vremena sa kriptom i berzama, potvrdjivao je X puta razne naloge na raznim mrezama … cak ni ta zena iz beograda koja radi u payoneer supportu ne zna da mu objasni gdje je zapelo
Uopce se ne radi o tome nego se oni svakih par mjeseci sjete da im treba slati osobne dokumente koje sam vec poslao npr. 6 mjeseci prije. Slao sam im jedne te iste podatke sigurno 5 puta u razdoblju od 10 godina. E pa dodijalo mi
@ALG ne radi se o tome - meni je jasno da oni to moraju tražiti. Međutim, kakav je smisao tražiti jedno te isto svakih 6 mjeseci? To mi je dosadilo i prešao sam na wise