Neuki su ljudi u većini hosting firmi

Ja mislin da bi većinu hosting firmi u Hrvatskoj tribalo zakonon zabraniti! I to ustavnin zakonon, a ne da svak radi posal u koji se ne razumi!! To je čudo koliko neukih ljudi možeš naći!!

Imaš nešto konkretno ili si otvorio ovu temu bezveze samo da bi izno ovo svoje mišljenje.

Loš i dobar hosting tj. lose hosting kompanije ce uvijek biti a zna se tko izvuce deblji kraj na kraju (nakon par mjeseci)

Što se tiče naslova to je i dobro jer naslov teme mora biti smislen i jasanodmah o čemu se radi u toj temi

Naslov mora imati 15 znakova da se zakomplicira život onima što niti temu vlastite diskusije ne znaju artikulirati nego u najopćenitijim kategorijama. Možda bi najlakše bilo da se teme mogu naslovljavati usklicima: arrgh, ugh!, oug-oug! i sl.

3 Likeova

Opciju unosa usklika u naslov odobriti samo Jawi iz Martija Misterije

Kako ironičan topic…

2 Likeova

Aj malo san prenaglija. Povlačin ono “većini” al ima hosting firmi u skladu s mojon prvon izjavon.

jednako se nerazumiju sistem admini i programeri i na influxisu i na rackspaceu i na plusu i na bluhostu s kojima sam imal iskustva… pitanje je samo kako dobit s druge strane seniora koji zna o cem se prica i kak nekaj ukljucit ili rijesit a ne nekog friskog iz korisnicke podrske koji ce te otpilit u tren oka…

A dobro ima i tu logike.
Aj kako bi vi nazvali situaciju kad je stvarno stanje poslužitelja dijametralno suprotno od specifikacija sa stranice hostera? Jel se ja varan il se to zove klasična prevara?

Ako je to doista tako, to se ne zove “klasična prijevara”, već “materijalni nedostatak”

U slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu primjenjuju se odredbe članka 5. Zakona o zaštiti potrošača (u daljnjem tekstu ZZP), te odredbe članka 403. i 404. Zakona o obveznim odnosima (u daljnjem tekstu: ZOO) te je u skladu s tim odredbama trgovac dužan, prema izboru potrošača, ukloniti nedostatak na proizvodu, predati drugi proizvod bez nedostatka, sniziti cijenu ili vratiti plaćeni iznos za proizvod, te ispuniti i druge obveze propisane tim odredbama. Navedena odredba na odgovarajući se način primjenjuje i na odgovornost trgovca za obavljenu uslugu. Nedostatak na proizvodu, odnosno obavljenoj usluzi, kada je to nužno, dokazuje se vještačenjem u za to ovlaštenim ustanovama ili uz pomoć ovlaštenog sudskog vještaka, a troškove vještačenja snosi potrošač ili trgovac, ovisno o rezultatu vještačenja.
http://zastita-potrosaca.org/savjetovaliste/opca-prava-potrosaca/pravo-za-slucaj-materijalnog-nedostatka-proizvoda-ili-usluga/

ZOO također adresira i slučaj kada je postojanje nedostatka bilo poznato prodavaču unaprijed, a nije upozorio kupca, dakle namjerno je isporučio robu/uslugu s nedostatkom, u kojem slučaju kupac ima pravo i na nadoknadu štete koju je pretrpio.

Ne miješati “kvar” s “nedostatkom”. Računalo specificirano da ima 4 GB memorije, a isporučeno s 2 GB memorije ima nedostatak. Računalo specificirano da ima 4 GB memorije, isporučeno s 4 GB memorije, ali s 2 GB u kvaru, a 2 GB ispravnih, ima kvar. Kvar je trgovac obvezan ukloniti. Kod nedostatka, trgovac je obvezan nedostatak ukloniti, dati zamjenu ili vratiti novac, već prema zahtjevu kupca.

1 Like

Tsewreg! Kako imaš apetita za ovakve postove? Nisi se ništa prominija od ranije.
Mislija san ništa konkretno ne iznositio međutim dužnost mi je da vam svima dam očinski savjet da firmu infonet zaobilazite u širokom luku!!

Pozdrav,

Kako svaka medalja ima dvije strane osjećam se dužnim dati svoj doprinos ovoj temi :frowning:

G. Predradnik je postao naš korisnik 06.03.2014 te u tom periodu nije pismenim putem prijavio niti jedan problem tehničke prirode, tj bila je jedna prijava da nam ne radi password reset na našoj stranici što smo odmah provjerili i utvrdili da je sve ispravno. Navedena prijava je bila dobronamjerna prijava oko naše stranice.

No da se vratim na moju sumnju zašto je nastao ovaj topic, korisnik je jučer telefonski zvao podršku i požalio se da mu odlazni mailovi ne prolaze, kolega iz tehnike se isti tren logira na server i provjerava logove na serveru gdje je zabilježeno da je dobar dio njegove mailing liste poslan na nepostojeće email adrese što na prvu “zvoni” da se šalje spam no OK, imamo višestruke slojeve provjere slanja SPAMA na serverima a prema SPAM-u imamo nultu stopu tolerancije, zabranjen je kako našim uvjetima korištenja tako i relevatnim zakonima. Naravno, serverska zaštita je u jednom trenutku spriječila daljnje slanje odlaznih mailova kako IP adresa ne bi završila na blacklisti te kako ne bi onemogućio ostale korisnike da šalju legitimne mailove. Kako uglavnom uvijek pokušavamo korisniku izaću u susret kolega iz tehnike je povisio limit sa 10 % “bounce” (mailova poslanim na nepostojeće mail adrese) mailova na 30 % dobronamjerno ne misleći da korisnik zaista SPAM-a. Dodatno mu je kolega iz tehnike napomenuo da za slanje newslettera savjetuje specijalizirane servise poput MailChimpa ili sl. Korisnik je i nakon navedenog podizanja limita uspio doći do kraja istoga a većina mailova mu se vratila kao "‘This Gmail user does not exist…’ sa gmaila te sa drugih mail servera prema kojima je slao mailove. Za primjer navodim jednu od statistika koja pokazuje da je korisnik 07.04.2014 u 01.00.01 do 01.00.16 (16 sekundi) poslao 86 mailova.
Kada je shvatio da serversku zaštitu neće moći zaobići otkazao je uslugu 10.04.2014 bez navođenja razloga za otkazivanje usluge.

Ua zadnje vrijeme se pojavljuje problem da pojedinci kupe baze email računa raznih osoba i tvrki na internetu te na njih šalju svoju ponudu usluga a mailovi su gotovo uvijek komercijalna karaktera baš kao što su bili i oni G. Predradnika, na takvim mailing listama uvijek ima mnogo nepostojećih email adresa a na iste reagira anstiSPAM zaštita i zaustavlja slanje.

Dodatnim provjerama smo došli do informacije da su poslani mailovi o internet zaradi a neki i pružanju raznih informatičkih usluga. Nažalost oko ovoga nesmijem u detalje radi zaštite privatnosti korisnika.

Da se vratim još malo unazad, kako korisnika znam sa ovog foruma besplatno smo mu nadogradili hosting paket na veći no što je platio te sam mu zagarantirao cijenu manjeg paketa “zauvijek” jer je član WM-a, također u dobroj namjeri.

Na kraju krajeva se moram osvrnuti na to da je slanje SPAM-a sve veći problem i unatoč naporima da ga svedemo na minimum moramo razmišljati da korisniku omogućimo normalnu email komunikaciju bez previše restrikcija a s druge strane da spriječimo SPAM i upravo u ovom slučaju se antiSPAM sustav pokazao kao funckionalan i odreagirao kako je i trebao.

Ja bih isto dao savjet da se infonet izbjegava u slučaju da se namjerava spamati sa naših servera :frowning:
lp

Damir

6 Likeova

:smiley:

Eto, otkrili smo i enigmu uvodnog posta ove teme: većina hosting firmi vodi brigu o udjelu odbijenih mailova. Davore, nemoj nam dobar glas kvariti…

Na kraju krajeva, kada je korisnik i otkazao uslugu sam mu dao savjet da prebacimo otkazivanje usluge na kraj pretplatnog perioda, opet razmišljajući o njegovim interesima, kako mu usluga nebi propala. Odbio je i zatražio trenutnu deaktivaciju.

G. Predradnik, ako se odlučite reaktivirati uslugu vrlo rado ćemo je opet aktivirati, dovoljno je da nas kontaktirate.

No ovaj puta u skladu sa pravilima :smiley:

1 Like

Potvrđujem sve što je šta je Damir iz Infoneta reka osin da nisan reka razlog. U njihov obrazac za deaktivaciju san napisa da je razlog nefunkcionalnost.
Adrese nisu nepostijeće ili barem nisu bile u trenutku prijave jer nakon unošenja adrese moja vlastita mejling lista šalje mejl na tu adresu i na listu se upisuje tek nakon klika na link. Ako se ne klikne na link nema upisa.
Također je istina da su mi odobrili 100 mejlova na sat a poslali su 0 slovima nula. Kako raditi posal bez mejling liste? Nikako.
A pročitajte šta o alatima za poslovanje piše ovdje:

http://freeweb.optinet.hr/~dbergam3/zarada/alati.html

G. Predradnik,

iskreno me zanima jeste li Vi uspjeli što zaraditi na način koji preporučate na Vašim stranicama?

Čini mi se da biste energiju koju ulažete u takve stvari mogli koristiti za izradu nekih aplikacija, web stranica, plugin-a,… I na taj način da biste ostvarili profit.

Evo Dombo:

http://freeweb.optinet.hr/~dbergam3/zarada/pmcdkz.html

http://freeweb.optinet.hr/~dbergam3/zarada/mradkz.html

http://freeweb.optinet.hr/~dbergam3/zarada/ptrcdkz.html

http://freeweb.optinet.hr/~dbergam3/zarada/webdkz.html

Vjerujem da je vrijeme utrošeno u ostvarivanje zarade višestruko veće od vremena potrebnog za kreiranje jednostavnije web stranice. Iznos koji je vidljiv na prvom linku je otprilike 2 sata cijene sata programera.

Dobro Dombo, to je tvoje mišljenje.

Al vratija san se opet na forum da napišen šta san zaboravija. Poruka koja nije dostavljena, a tvrdi se da je spam je imala sadržaj:

Svi koji su ostvarili pravo na zaradu u Penny Matrixu biti će isplaćeni između petka i ponedjeljka. Informacija je pouzdana i provjerena.

Pa sad procjenite sami!!

Ja sam se referencirao na mailove u kojima nudite svoje raznorazne usluge i mailove u kojima članove mailing liste pozivate na svoje web stranice, detalje nebih iznosio.

Evo odgovora gmailovog servera na jedan od vaših mnogobrojnih mailova:

SMTP error from remote mail server after end of data: host
alt4.gmail-smtp-in.l.google.com [74.125.196.26]: 421-4.7.0 [85.10.55.40
15] Our system has detected an unusual rate of\n421-4.7.0 unsolicited
mail originating from your IP address

Google ima pametne algoritme po kojima filtrira mailove no ako vi kažete da vaš mail nije SPAM tada google ima loše filtere.

A takvih u mail logu ima zaista mnogo.

Ponavljam još jednom, sve mail akcije se detaljno logiraju, kako mailovi koji su uredno dostavljeni tako i oni koji se bouncaju te razlozi bouncea

Boldani dio djeluje autentično.
Ali, vi znate da Google spada u firme razine npr. Microsofta, Facebooka…
Ja se na takve nebi obazira.
Znan čovika koji jednin klikon šalje preko 3 iljade mejlova. Ali naravno ne sa Vašeg servera, već jednog normalnijeg!!