Novi dizajn, mijenjati logo?

Pozdrav svima,

projektić http://oglasnikprijevoza.com/ (OP) koji je proslavio svoju prvu godinu otkad je online, je sad u fazi redizajna. Kapnuli bi neku lovu da nam netko napravi pošten dizajn.
Kolega s foruma koji se istakao među svim potencijalnim kandidatima za dizajn, predlaže da se napravi novi logo. E sad, ja tu nisam pametan…pa bi molio za forum da kaže koju pametnu.

Kao prvo, ovaj logo je nastao s mojih 5 minuta “truda”, tako da sam svjestan da nije nešto. No, nije mi ni katastrofa. (dapače, mnogima se baš svidio)
Da nismo do sad bili online, ja bi imao potpuno povjerenje u dizajnera da smisli nešto…no OP povezuje 10-ak facebook grupa namjenjenih za carpooling, i tamo ima nešto preko 50,000 korisnika. Svi su se oni već nagledali ovog log-a i na neki način navikli. Nama je bitan cilj brandiranje OP-a upravo kroz te grupe s kojima surađujemo. I sad, ima li smisla u takvoj situaciji mijenjati logo, ili to nije nešto bitno??

Dizajneri, dali se može od ovakvog loga napraviti nešto malo efektnije što bi ostalo u prepoznatljivom stilu, bez da se napravi sasvim novi logo??

Krenuti u rebranding ili novi dizajn uvijek ima smisla. OK to iziskuje neki trošak ovdje npr. postavljanje novog loga na sve te grupe i di se on već pojavljuje. No to čak nije ni toliki problem jer za to ne trebate odvojiti novac već vrijeme.

Što se samog dizajna tiće ideja za logo možda nije uopće loša, no nedostaju mi potrebne informacije, pa u detalje se nemože ić. Smisao dizajna, brendinga je da se potencijalnim klijentima i klijentima ućinimo prepoznatljivim. Dakle da se razlikujemo od mase drugih firmi koje se bave istim poslom.

Kako slika govori 1000 riječi onda je logo taj koji će nas prestaviti našim klijentima. Ako je nešto kvalitetno dizajnirano veća je vijerojatnost da će potencijalni klijent postati klijent. Zamislimo to ovako u jednoj prozirnoj čaši ima neki napitak koji dođe 10 kn, a pored njega isti takav napitak koji je u fanci šmenci ambalaži sa atraktivnom etiketom po istoj cijeni koji bi vi kupili?

Svaka velika kompanija je s vremena na vrijeme išla u rebrending i izradu novog loga pogledajte unazad malo kompanije kako što su Coca-Cola, Shell, Adidas, Aple… sve su one promijenile svoj logo i vizualni identet par puta.

Uvijek ima smisla uložiti u redizajn branda, loga, vizualnog identiteta itd. jer kupci nas procjenjuju na temelju onoga kako izgledamo. Nekiput će kupci kupiti i lošiju stvar samo zato što ima bolji dizajn.

Hvala na mišljenju! …

Hehe, ovo je ista idea kao trenutni logo. Što si htio reći s time? :smile: