Novi oglasnik na tržištu

Da li ima smisla izbaciti na tržište specijalizirani oglasnik?

Oglasnik bi se financirao od objave oglasa koji bi se naplaćivali, ne kao njuškalo da ima svega, nego samo jedna kategorija.

Npr. 10-20 kn/mj ili god. 100-200 kn za objavu jednog oglasa + različiti paketi u ponudi.

Da li bi to prošlo, ne mogu govoriti o čemu se radi, ali recimo npr. uzmimo specijalizirani oglasnik za nekretnine.

Pa cijela kvaka je u onome sto ne zelis reci. Ako se pogodi prava nisa i odradi kako treba…naravno da se isplati.

Ali s brojem informacija koje si dao, isto je kao da s pitao: “jel se isplati napraviti web stranicu”

Odgovor je: “Da, ako napraviš dobru!”

oglasnik za vozila…

Nezz…na tvom mjestu bi se dobro informirao o potrebi trzista za tako necim. Tesko bi mi zapravo palo na pamet raditi nesto tako, ako nebi bio motiviran prethodnim saznanjima o potrebi trzista.

Imas neki razlog zašto te to vuče?

Da, napraviti kvalitetan portal, na drukčiji malo način, nego što to ima index, njuskalo i sl.

Netko će reći nema se tu što izmisliti, međutim itekako ima mjesta za inovacije.

Da ide običan oglasnik kao što ima njuskalo ili index, ne bi bilo prostora na tržištu.

Ako u startu naplacujes mislim da tu nema kruha. Zarada ce doci sa brojem korisnika koje trebas privuci. Po meni tu nema sto SEO traziti. Uzet lako pamtljivu domenu, tvoja ideja i lupi marketing. Riskiraj i potrosli 50 000kn na oglasavanje i zavrti projekt.

1 Like

Ok, hvala…

Sretno s takvim projektom. Ali ono što je najgore je taj start. Kako doći do svojih 1000 korisnika, kako doći do svojih 10 000 korisnika i slično.

Jer ako netko bude platio za oglas on očekuje da taj oglas vidi barem nekoliko tisuća ljudi. Opet ovisi koliko su očekivanja neke osobe.

Recimo moj pogled kao usera bi bio ako nema barem par tisuća artikala na webu vrlo vjerovatno nebi niti htio platiti oglas. Predat oglas ajde zašto ne ali ako treba platiti onda barem očekujem i neku uslugu ili povjerenje a to je tih par tisuća artikala ili barem 1000+ registriranih korisnika.

evo sličan primjer prije par godina

sjetite se sajta crnojaje … ne znam kako sad stoji ali znam da su imali brutalnu marketing kampanju na početku

Morat ćeš imat prilično veliki budžet ako hoćeš konkurirati velikima, a to je uvjet da (jednog dana) naplaćuješ objavu oglasa. Niša koju si odabrao je dobrano popunjena, na tržištu je hrpa auto-oglasnika (brmbrm, auti hr, automobili hr, i slično), a koji zapravo nisu nikakva konkurencija njuškalu.

Index je uložio hrpu novca nedavno da pokuša preuzeti tržište (oglasa) gdje je promovirao besplatne oglase u svim kategorijama, ali i dalje je njuškalo “glavna njuška”. Dva prijatelja koja se bave preprodajom vozila iz iskustva tvrde - bez njuškala nema prodaje. Zašto? Zato što 90% ljudi koji traže auto (ili bilo šta drugo) će ga prvo (i jedino) tražiti na njuškalu.

1 Like

Kao što su drugi rekli, definitivno je zahtjevan projekt za probiti se. Nije nemoguće, ali bez dobre novčane podloge se nebi usudio.

Nekako nije za prvi veći projekt. Ajde da si podebljan ko Matija Babić, u pozadini sa indexom pa napadaš Njuškalo…to već ima smisla. Ali ako nisi, to bi moglo biti prevelik zalogaj.

Njuskalo kod nekih oglasa posebno kod vozila i nekretnina ima problema i to recimo kao korisnika me uzasno iritira.

Čak i ako imaš neku unikatnu ideju koju bi imao tvoj oglasnik, a koja privlači korisnike, ako ju ne možeš na neki način zaštiti, njuškalo će ju kopirati čim je uoči i ugraditi je u svoj oglasnik ako će smatrati da zbog toga gube korisnike.

1 Like

Sto se tiče oglasnika trziste je prezasiceno i da nesto novo “izmislis” veci oglasnici ce odmah to kopirati, primer fb i snapchat, snapchat je uveo neke novine a fejbuk je u kratkom roku to kopirao. Isti slučaj sa oglasnicima, ne bih u takvu vrstu sajtova ulagao vrijeme i novac.

1 Like

Na online tržištu ista situacija kao i offline. Sve stvari koje generiraju najveću posjećenost i novce (veliki news portali, oglasnici…) su već odavno zasićene i premalo je mjesta tu da bi netko novi uzeo svoj dio kolača. Dobra stvar je onaj Google Trends, tu se može istražiti velik broj pojmova koji svaki dan rastu i tu leže buduće “krave muzare” u online biznisu, važno je samo biti prvi.

1 Like

Sretno, ali moje je mišljenje da nećeš uspjeti bez ogromne količine love.
Imam dva spec. oglasnika, poslovni prostori i stanovi. Nema teoretske šanse da ugrozim velike igrače.
Može biti 100x besplatno, ljudi neće staviti oglas ako od toga nema koristi. Radije plate njušci pa realiziraju prodaju.

Odem maločas na index.hr i vidim ovo:

A zamisli, utrošeno je toliko novca u promociju da su iskakali iz paštete doslovno - od weba, do TV-a i YouTuba… Jednostavno, postoje stvari u koje je puno bolje uložiti vrijeme i novac.

Najbitnije je, treba imati plan. Al plan koji je mjerljiv!

Za plan se unaprijed postave etape sa nekakvim mjerljivim brojkama/postignućima. Jer ako nema takvih checkpointa, onda se ne može ničim mjeriti koliko razvoj ide ili odstupa od plana. A takav plan je onda goli k****.

Znači precizan mjerljiv plan i udrit po njemu.
Već u tom koraku konstrukcije takvog plana se vidi da li nešto ima smisla pokušati gurati ili ne.
A kada se i krene po takvom planu, teže je zaglibiti…jer pravovremeno te brojke i postignuća osvjeste ako si otišao krivim putem.

Vrijedno spomena, s dobro definiranim planom je puno lakše dobiti i investitore. Jer onda i oni imaju čvrste točke po kojima mjere da li je njihova investicija pala na plodno tlo. Pa ako se ispune prvi kriteriji mjerenja izvršavanja plana…oni će rado gurati dalje. A početnu fazu im nije problem riskirati…jer su lovaši. Al sigurno neće htjeti da ta početna faza traje xx godina da bi dobili feedback o uspješnosti provođenja planirane strategije…

Mali možda koristan hint…sada sam baš nešto krenuo raditi i skužim da imam zanimljivu praksu koja se malkoc poklapa sa gore rečenim.

Ja si inače redovito kada sjednem nešto raditi napišem plan koraka sve što ću raditi iduća dva tri sata. I onda radim po tim točkama.

Uz to također imam napisane planove za:

  • dan
  • tjedan
  • mjesec
  • godinu

Nekada mi je to sve bila jedna to-do lista, ali onda je bio kaos da toga nisam bio ni svjestan.
Sada znači imam to-do liste različite za sljedeća dva/tri sata, isto kao i različite to-do liste za dan, tjedan…itd.

Otkad to tako vodim, puno bolje se mogu orijentirati na goreće stvari koje treba rješavati.
Jerbo ako imaš samo jednu todo listu, onda od šume formulara ne vidiš ono što je trenutno jako bitno i što se mora rješiti u danu …isto tako na godišnjem planu će se stvari zagubiti, ili će izgubiti svoje prioritete.

Heto, ako netko nesvjesno ima isti problemčić, možda ga ovo osvjesti. Zaista toplo savjetujem :wink:

Dalo bi se to voditi i elegantnije računalno, ali križati na papiru je ipak neprocjenjiv gušt :smiley: :smiley:

2 Likeova