Ja sam se prije dosta sekirao oko toga, kada sam
radio redizajn stranica, koje su imale dobru pozicije i PR.
Napravio bih 301 sa starog linka na novi, pazio da matapodaci (title i description)
ostanu u istom (ili sličnom) kontekstu, kao i H naslovi. Također pazio sam da zadržim
sadržaj bogat ključnim riječima.
U jednom slučaju pozicija je malo “zaplesala” ali se brzo ustabilila, odnosno
vratila na staro.
PR se nikada nije mijenjao.
Zadnji projekt na kojem sam radio, odnosno redizajn, potpuno nova URL struktura, promjenjeni
metapodaci, H naslovi, dobar dio sadržaja - namjerno nisam radio nikakve zahvate u smislu zadržavanja
pozicije i PR-a, jer sam negdje čitao da to više nije potrebno, s obzirom da G algoritam postaje
sve napredniji i “shvaća” šta se dešava.
Apsolutno nije bilo nikakvih promjena u pozicijama niti u PR-u.
Nedavno sam preselio jedan sajt iz neke PHP konstrukcije u WP custom temu.
Napravio sam sve redirectove sa starih na nove na svih 7 jezika;) OMG htaccess fajl.
NO izgubio sam jaku ključnu riječ totalno, a globalno je bila na prvoj stranici uvijek.
Sada nema stranice po tim riječima nigdje.
Stvar je što nisam odmah preselio sav seo, i desc, i title je neko vrijeme bio, u najmanju ruku, “minimalistički”.
Tek kad sam ulovio vremena sam uspio postavit manje više što je bilo.
Naime to mi je dalo ideju da možda napravim neki lugin da pokupi stari seo sa stranica, i dodjelom novih odgovarajućih stranica da postavi na WP cms isti seo. Olakšalo bi stvar, probao sam neke , ali ni jedan ne radi ono što želim.
Stranica se vrlo spoooro oporavlja. Tako da ne želim takav shit opet.
Znači URL , title,desc, čak i sadžaj, kažete?
HUH… 2500 tisuće artikala
Ima još jedno, dakle domena je .hr
A cilj je dućana da se okrene prema van.
Znači pretpostavljam zakup .com domene bi bio dobar.
Ali kako onda sa prijenosom svega toga, ili se kreće onda iz nule sa SEOm?
Ako ima posjeta redirectaj one stranice koje imaju pozicije na googlu. PR, zar to još postoji u 2014 :D, ja sam zadnji puta pogledao PR 2008 a ni tada nije imao učinak na SEO.
PR je totalno nebitan. Ja bi na tvom mjestu napravio ono sto ti predlaze kolega Horz, znaci ako ce sajt biti na drugom jeziku, napravis kompletno novi sajt.