Zdravo svima,
primjetio sam da ima dosta marketing eksperta na forumu pa sam htio otvoriti novu temu vezanu iskljucivo za Nutra(health i beauty) affiliate marketing.
Zanima me da li ima iko ko redovno zaraduje na Nutri, koliki je buget dovoljan za pocetak i da li postoje neki trikovi i pristupi koji daju visok conversion rate na landing stranicama?
Ne, pitam jer sam pocetnik. Radio sam i prije online, al sam odlucio odabrati nesto sa vecim potencijalom nego od onoga sto sam radio do sada.
1 Like
Osobno trenutno runnam meta traffic na advertorial koji pre-framea i pre-sella offer (CJ, clickbank, koji god nadjes da ima smisla i da imas iskustva).
Pixel je povezan s merchantom i konverzije se prate, tako da je kampanja skoro pa uvijek Sales/Landing page views u pocetku
uvijek krenem s deep researchom odredjenog proizvoda i onda napravim kampanju koja cilja odredjene ‘desires’, vidim sta radi i ima najbolji CTR, i onda ide scale. Ne budem u detalje tog jer je to post od 5k rijeci ili video od sat vremena xD.
poanta je da testiras advertorial/listicle da vidis sta radi i onda skejlas to kolko ide dok ne pukne. Kad nadjem offer koji radi i koji znam da konvertira, onda kopiram proizvod/prilagodim pitch i napravim svoj offer. Uglavnom prvo kroz nekakav dropship pa onda to rijetko preraste u 3pl i zapravi private label. 2/20ak offera koje runnam sam uspio skejlat do tog. Hit or miss.
Sto se budgeta tice, u toj nisi - trebat ce ti dosta. Al to je relativno. Testiras brzo, odustajes i pivotiras jos brze xD
evo screenshot jednog offera koji je totalno floppao pa sam ga ugasio nakon par dana.
solidni oglasi i meta link CTR od 7+ % lol. Al sam zgubio pare
20 offera koje si uspio derat do skaliranja je bas impresivno… ne znam koliko ti brzo traje testing, da li imas neke uslove da nakon testiranja odlucis hoces li optimizovati ili prec na drugi offer, i koliko ti dugo traje kampanja nakon skaliranja? Da li cloakas ili runnas neki white hat advertorial?