Objava PR članaka

Neprestano čitam evo danas na REP-u isto kako je internet oglašavanje u nas slabo. Pa čemu se čuditi kada 90 posto portala objavljuje baš sve PR-ove. Ja radim u marketingu i neka mi netko objasni zašto bismo se mi oglašavali na bilo kojem malom portalu koji ionako objavljuje sve naše PR-ove. Oglašavanje se onda plati tamo gdje ne objave PR, a to je na par velikih portala i gotovo.

Pitanje za te iste portale - Zašto objavljujete klasične reklame pod pojmom PR-a? Zna li itko na tim portalima razliku? Ja stvarno ne razuimjem. I onda se još žale da nema oglašivača. Zašto platiti oglašavanje kada se objavljuju svi PR-ovi koji su ustvari reklamni članci? I to kontinuirano! Mi imamo svakodnevno press obavijesti i one se sve uredno objavljuju. Bez organiziranih presca, bez dogovora.

Čak i nama u marketingu to ne odgovara, proizvođači sami šalju PR-ove i ne žele se oglašavati. Ja ne mogu više prodati kampanju bez da moram objašnjavati razliku i što će dobiti bolje od članaka. Kako da im objasnim razliku objave reklamnog članka koji se plaća i onog koji se objavi besplatno jer su ga oni poslali. I to se objavi od riječi do riječi!!!

S obzirom da se na rep.hr-u objavljuju i neka priopćenja, ne znam je li ovo i prozivanje ili ne, pretpostavljam da nije (?). Neki portali objavljuju priopćenja, neki selekciju, neki ništa - tako da ne bih rekao da je stanje baš tako jednostrano.

Ni priopćenja nisu sva ista - neka su zanimljiva pa ih vrijedi objaviti, a neka su čista reklama pa zapravo ne bi trebalo.

Što se oglašavanja tiče, sponzorirani članci obično su na svim portalima istaknutiji od običnih objava, a tu su i banneri kao vrsta oglašavanja (iako je upitno koliko su oni korisni ipak nisu nepotrebni).

Moje osobno mišljenje je da je veći problem u oglašivačima nego u portalima, mislim da nisu dovoljno educirani, da rijetko kad ciljano oglašavaju, da nemaju strpljenja pronaći najbolje ponude uloženo/dobiveno i da ne razumiju dovoljno Internet.

BTW - kažeš da imate svakodnevne press obavijesti i da se sve one uredno objavljuju" - pretpostavljam da se radi o nekom telekom operateru, jer ne znam tko bi drugi imao tako učestala priopćenja / objave.

Ne, nisam mslila na tebe. Samo sam spomenula tvoj clanak :wink: A ti bio primjer korektnog ponasanja, objavljujes zanimljive info. To je ok, i sam si rekao nisu svi PR-ovi isti. Ali mnogi to ne razlikuju :slight_smile:
Mi radimo s vise firmi zato ide cesce. Ali kad vidim kako me konkurencija mete s PR-ovima dodje mi muka. Svako malo novi, recimo nova krema iz Nivee ne moze biti press, posebno ako se govori samo o kremi. Ako netko objavljuje svaki dan vijest o novim cijenama i snizenjima te novitetima auto kuce, oni se ne zele oglasavati. Vijest o snizenim cijenama auta je reklama i tocka. Ali nekim portalima nije. Isto je i s otvaranjem novih poslovnica trgovackog lanca.

A ja mislila da sam ja luda, ili ako jesam, nisam jedina.

Ne objavljujemo PR članke osim ako nisu plaćeni ili nemamo neku drugu korist iz toga.

Sve se da dogovoriti, ali objaviti nekome čistu reklamu na lijepe oči, odnosno u ovom slučaju na lijepi mail, nema šanse.
Ja to gledam kao gubitak, jer npr. pol sata koje bi se utrošilo na to da se pregleda članak, postavi, eventualno urede fotke je trošak vremena, a vrijeme je novac. :neznam:

sve zavisi od vlasnika pr servera sta mu donosi korist…

Ah sada mi je jasno zašto su se neki čudili zašto im ne želimo objaviti njihov PR članak - besplatno. :wink: