Jedan klijent završio je na trgovačkom sudu, firma koja mu je radila nije mu postavila tekstove koje je obećala.
E sad zanima me da li netko možda ima neku šprancu, ili recimo popis što treba staviti?
Naime iz prijave piše po kojoj stavci i zakonu je tužba, ali nigdje nitko da kaže što zapravo očekuju.
Sav infom matične, kontakte ima.
Obavijest o privatnosti ima.
Stavili cookie law dodatak.
Ne znam ti 100% iz iskustava reći ali možda pomognem:
uz svaki proizvod mora stajati opis proizvoda i njegova “deklaracija”
ovo što si pita za proces povrata - vjerojatno se mora navesti u kojem vremenskom roku je moguć povrat i na koji način se povrat realizira (opis puta proizvoda od kupca do tebe (web dućana) kao prodavatelja) - jer pretpostavlja se da ako nije riječ o hrani (a možda čak i onda) kupac ima pravo na povrat u slučaju da mu je isporučena roba s greškom ili u nekim drugim situacijama
vidim da si stavio da ste opisali proces kupnje pa pretpostavljam da si stavio i načine plaćanja koji su dostupni, ako nisi treba staviti
Uglavnom…najbolje bi ti bilo da vidiš kako to radi konkurencija, jer nema tu izmišljanja tople vode
Klijent je naletio na raspoloženon inspektora, te nakon izmjene xy mailova, gdje su slali što bi se trebalo staviti, ali toliko mutno da smo na kraju doslovno copy paste svega što su poslali, i nije bilo dobro.
Nakon toga smo zamolili da isprave naš tekst i postavili to, i prihvaćeno je.
Stvar je što toliko zavrzlama za toliko jednostavnu stvar.
Obavezne stvari:
cooki law obavijest u nekom obliku ako ih koristitite
obavijest o tajnosti podatka
obavijest o pravu povrata robe
obavijest i STANDARDNI INFORMACIJSKI OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID
UGOVORA uvjeti poslovanja
Uglavnom ako nekome treba neka pogleda na www.dora-usluge.hr toliko toga nabacano, ali provjereno po njihovom je sada uredu. Svašta!