Oglašavanje pomoću subliminalnih poruka

Pozdrav!

Koristite li u oglašavanju/marketingu subliminalne poruke? Ako netko slučajno ne zna o čemu se radi, ovo je definicija sa Wikipedije:
Subliminalne poruke - pojam je koji označava poruke koje su ispod granica ljudske percepcije, tako da ih oko ili razum ne mogu svjesno registrirati. To su signali ili poruke najčešće umetnuti u drugi objekt s ciljem zaobilaženja normalnih granica opažanja.OVDJE je link na emisiju Na rubu znanosti sa temom subliminalnih poruka, pa koga zanima više, može pogledati.

Uglavnom, moje pitanje je da li je netko pokušao subliminalne poruke koristiti u praksi? Recimo da ih je ubacio u video klip, sliku, audio zapis… Ako je, da li ima kakvog efekta?

To ti je zakonski zabranjeno, ozbiljno kriminalno djelo. Znam ljudi cak i na balkanu koji su odlezali zbog raznih zavrzlama kroz radio reklame i video reklame. Moj savjet, a cijeli zivot sam u medijima i marketingu, da se ne bavis tim zajebancijama. Kranje sto smijes ici je npr prepznatljiv zvuk (sjeti se t coma) ali zabranjrne frejmove, zvukove direkt o za podsvijest nr koriste cak ni politicari jos od Milosevica :joy:

Znam da je zabranjeno, istraživao sam malo i saznao, ali to što je zabranjeno ne znači da se ne koristi. Koriste se svakodnevno, primjera je pun internet. Ako je zabranjeno, znači da funkcionira. :grin: Jbg zabranjeno je i vozit se više od 130 km/h na autocesti, pa se svejedno ekipa vozi ko kamikaze.

Ja nisam probao, samo pitam da li možda netko je i da li stvarno ima takav efekt?
Sumnjam da bi kod nas to netko od vlasti skužio u Facebook i Instagram objavama, ne mislim na TV kanale i radio postaje.

1 Like

Smao.kazem :grin: hahaaha

Mislim da je to ekstrem što spominješ…a i upitne su mi te subliminalne poruke koje ce biti umetnute na takve nacine…da se iskorištava tek neki spekatar frekvencije i slično.

No osim toga, subliminalne poruke su i ako se podsvjesno čitatelja dovodi do nekog zaključka sasvim legalnim metodama. Poanta je da fokus nije na primarnoj poruci, nego na nečem drugome…a čitatelj se neposredno dovodi sa zbroji 1+1 i zaključi ono što smo htjeli da zaključi.
Smatram da takav marketing je puno kvalitetniji od onog kad čitatelju turamo nešto na nos. Jer u tom slučaju on razvija obrambeni mehanizam od naše ponude/reklame…a kad ga navedemo na zaključak, on to podsvjesno smatra svojim postignućem, a ne našim nametanjem …i ima veće povjerenje u isto.

To sve spada pod NLP, metode hipnotiziranja …sugestiranja … al ne mora pri tome značit da umećemo sad baš sakriveni spektar frekvencije da suptilno sugestiramo nekoga. :slight_smile:

Uglavnom, svakako je korisno razmislit o metodama sugestiranja.

1 Like

To je proces od minimalno 6 mjeseci. Ciljanu grupu moras napadati sa miksom offline i online medija, ciljanim clancoma i informacijama. Nije to lako ljudi :wink: btw. Ove godine su Izbori pa pratite. Vec se moze znati ko ce gdje osvojiti jer se kampa je rade jos od septembra 2019. Sretno

2 Likeova

Nisam ja mislio na tako ozbiljne stvari kao što je politika, izbori, niti me to zanima. Ok, princip je isti. Mislio sam da li je netko pokušao na banalnijim stvarima tipa ubacit u YouTube video jedan frame sa natpisom “Subscribe!”, pa recimo u fotku/grafiku za Facebook ili Instagram stavit “Share” ili “Like” i sl. Ipak se na ovom forumu većina ljudi bavi sa time, sumnjam da ovdje masa ljudi radi kampanje za političke stranke.

nije ti to danaa dovolnno. Jer moras imat jako mnogo puta da ljude potaknes. Prije za vrijeme Gebelsa i Hitlera bilo je dovoljno par frameova u kinima jer ljudi nisu bili bombardovani reklamam i informaciijama sa svih strana. Moja iskustva su da npr. Ak zelis da 60k ljudi jasno profilisane ciljne grupe, treba tj 6 mjeseci, stalno napadanje na svim platformamakoje koriste u toku dana. I garantovano vise os 35k njih ce uraditi vecinu stvari koje zelis. Googlaj malo socijalnu paihologiju.

1 Like