Outlook ne sinkronizira emailove

Pozdrav,

ako outlook ne sinkronizira email-ove na dva različita klijenta, da li je to može biti problem do hostinga i podešenja emailova ili je to isključivo interni problem vezan uz outlook?

Hvala.

Prvo provjeri koje postavke za mail koristiš IMAP ili POP3.

Drugo probaj u nekom random klijentu npr. Thunderbird.

Meni jutros jednom klijentu javlja ovaj problem:

(ERROR 0X800CCC0F) PROBLEM U SLANJU I PRIMANJU PORUKA RADI ANTIVIRUSNOG ILI FIREWALL PROGRAMA
Greška govori da se dolazne/odlazne e-mail poruke skeniraju od strane antivirusnog programa te je potrebno trenutno onemogućiti isti (ukoliko ste sigurni u sadržaj poruka) ili je primanje i slanje poruka blokirano od strane firewalla pa bi trebalo trenutno onemogućiti isti odnosno dodati Outlook kao iznimku.

ne bih da pametujem ali što se tiče mailova ja koristim zoho servis … mislim da je besplatno 5 gb po korisniku, može se povezati sopstvena domena, server se poveže sa njihovim imap/pop3 serverom i mirna bosna … kada sve potvrdiš, ubaciš zapise koje treba da ubaciš, nema nikakvog spama, junka, virusa … takav servis mi nije problem ni platiti kada znam da je siguran

cijenim da se može izmajmunisati da se outlook poveže sa zoho

2 Likeova

Pitanje koje sam postavio rješavam za klijenta, ne za sebe. Ali super sugestija, uzet ću u obzir. :wink:

1 Like

Ako je pop3 nece nista sinkronizirat, mora biti imap. Dalje,ako je imap a ne sinkronizira treba vidjeti koji je to outlook, jel obicni,jel exchange itd.

Hmm, ako sam te dobro skužio …znači problem je u konfiguraciji, koja je trenutno unjeta po sljedećem:

===============================================================

Podesenja za Outlook, Outlook Express i Windows mail:

===============================================================

podesenja za email (Outlook express):
Incoming mail (POP3): arvandus.metanet.ch
Outgoing mail (SMTP): arvandus.metanet.ch
Server port numbers:
Outgoing mail (SMTP): 465
This server requires a secure connection (SSL): check
Incoming mail (POP3): 110

================================================================

…u čem je fora, kako se postavlja po IMAP-u? To je opcija kod outlook setupiranja…ili ja moram izvesti podatke za IMAP za hosta?

Pa taj arvandus je postavljen kao pop3, ti trebas IMAP mail server. To se podesava na nivou servera.

Aham …pretpostavljam to nije nešto što ima smisla da tražim da promjene :smiley:

Nego…nije mi jasno kako se meni onda sinkroniziraju emailovi. Doduše, ja ih ne gledam preko Outlook klijenta, nego sam dodao te emailove pod svoj Gmail račun. Pa mi je klijent Gmail.

Tako imam onda različite uređaje kao što su mobitel i račualo. I mailovi su mi sinkronizirani između ta dva uređaja.

Pretpostavljam, Gmail je onda taj koji to hendla i izjednačuje razliku?
Iskreno, očekivao bi od jednog klijenta kao što je Outlook da se isto tako mogao pobrinuti da ishendla razliku između različitih uređaja. :confused: :confused:

Ne vidim da ga išta ograničava u tome, hmm.

Ograničavaju ga pogrešne postavke. Ne treba svakom opcija da se sync po svim uređajima. Tebi treba, pa podesi tako.

Ali po tome, to su onda ipak postavke Outlooka, a ne hosta?

Ne nisu,to su postavke hosta tj.mail servera. Mozes ti u Outlooku podesit sve za IMAP ali ako server nije tako podesen to nece radit.

@drmrgood je u pravu, trebaš imati postavke za IMAP. Baš provjeravam svoj server i vidim da za IMAP + SSL traži mail server da bude glavna domena servera ( server host name u mom slučaju) dok non-SSL ide svaka addon domain
mail%20settings

Meni se je unazad 10ak dana dva puta dogodilo (što znam) da nisam primio mail od nekih klijenata. Na ovaj način mogao bih pretrpjeti veće gubitke, te mi je veoma važno da nađem uzrok što prije. Svi klijenti su s kojima redovno izmjenjujem mailove, i ta dva nema baš nigdje. Da li netko zna što može uzrokovati ovaj problem? Na ta dva dana kada sam trebao primiti mailove, imam druge mailove koje sam normalno primio.

@drmrgood , @komentar ,

ali ako je tako, ostaje pitanje zašto gmail može sinkronizirati a Outlook ne može za isti setup servera.
Skužio sam vas da su dva različita setupa servera u igri…ali kada se razmisli, svaki klijent koji može učitati mailove sa servera, trebao bi ih moći i sinkronizirati na različitim uređajima neovisno o postavkama servera.

Jeste da mora biti kompleksniji software klijenta da bi to radio za onaj host koji nije tako podešen…ali definitivno da može. Jer ga ništa ne spriječava da jednom učitane mailove sprema na svoj cloud i da od tamo radi sinkronizaciju.

A Gmail očito tako radi, kada on sinkronizira mailove za isti setup gdje Outlook ne sinkronizira.

Kako god, to je čisto moje malo opažanje vezano uz tehnikalije, nevezano skroz uz temu :slight_smile: …u svakom slučaju ste pomogli ukazati u čemu je problem. Fala :wink:

Probaj:

How to trace an Email address in CPanel:

1)  **Login**  to the  **Cpanel** .
2) Under the  **mail**  section, Click on  **"Trace Email"**  option.
4) Enter an email address that you wish to trace.
5) Click on  **"Run Report".**

Odnosno track email

1 Like

Mislis na gmail na mobitelu?
Ako da, to je app koji ne povlaci emailove lokalno, nego radi na isti nacin kao da gledas preko browsera.

Kao sto je netko napisao, u outook-u moras podesiti da ti konfiguracija bude imap.

1 Like

Kako god da radi, dokaz je da emailovi mogu biti sinkronizirani na različitim uređajima neovisno o postavkama servera. :slight_smile:

Kao što gore rekoh…to traži drugačiji i složeniji software, ali je moguće. :slight_smile:

A odakle ti znas kakve su postavke gmail servera? Radis u Googleu?

M$ se drži nekih pravila, i svojih financija pa shodno tome korisniku nudi ono što je platio. Exchange bi mogao raditi to što sada diskutiramo, ali bi i njemu pronašao neku manu :smiley:

Može se naravno složiti aplikacija koja će na jednu mašinu uzimati inbox poruke, pa ih sa lokalnog PC-a sinkronizirati dalje. Tako Google radi, jer on preuzme poruku, i dalje njome manipulira kroz svoje servise.