Pay Pal mi preti - We recently reviewed your account, and we need more information about :)

Malo pre udjem na Pay Pal nalog koji se vodi preko SLO, merchant individual account je, bezvezni naziv firme je, lazna je firma (moje ime je tacno), adresa isto neka nepoznata za SLO.
Evo poruke:
We recently reviewed your account, and we need more information about

  • your business to allow us to provide uninterrupted service. We would *
    
  • like to return your account to regular standing as soon as possible. We *
  • apologize for the inconvenience.Dec 9, 2015: You*
  • have received €1,800 or more in total payments to your PayPal account *
    
  • in this calendar year and are therefore approaching our annual receiving*
  • limit of €2,500. PayPal is required by law to comply with European *
    
  • Union Anti-Money Laundering regulations by collecting information from *
  • customers when they reach this limit. Please go to the Resolution Centre*
  • for more information on what you need to do.*
    

Sta mi predlazete?
Zivim u SR, a s obzirom na to, ne mogu da imam merchant account, valjda.

Malo slab engleski ili je ipak šala :smile: sa tvoje strane u vezi pretnje PP-a :smile:

Ova poruka je sasvim normalna jer svaki korisnik ima određeni limit prijema novca, kada taj novac dođe do granice od 2.5k eura oni žele da verifikuju tvoj nalog kako bi utvrdili identitet, u prevodu kao što si i sam rekao da su podaci lažni, možeš samo da zaboraviš na nalog, a novac ako si imao na tom nalogu isto tako.

Eng, onako, ne bas sjajan, a “pretnja” je sala :smiley:
Da, traze da im posaljem podatke, licnu kartu i ostalo.
Imao sam do malo pre oko 900 evra, oko 300 evra sam pustio da prebacim na US Payoneer US bank account, 200 evra sam pustio na Visa Virtuon karticu RF banke.
Oko 250 evra sam obnovio neke domene, i dodao sredstva za placanje hostinga.
Ostalo je jos oko 150 evra.
Prebacivanje na Payoneer mi je uvek prolazilo, na Visa karticu prvi put sam sad probao, sto mislim da sam pogresio, al’ ajd sad.
U delu gde opisuju zasto ovo traze od mene i sta traze, stoji da imam foru od oko 130 dana da im posaljem dokumenta.
Inace, kao sto gore rekoh, sve mi radi normalno i prijem novca i slanje, prihvata sve.
E sad, da li cu nakon 2 dana da primim novac na Payoneer i Visa karticu videcemo.

Razmisljam da otvorim racun “Individual” za Srbiju, pa da ostatak novca prebacim na taj nalog.
Nego, previse sam krenuo da prebacujem, sto je greska, postacu im sumnjiviji, nego sam se uspanicio :smile:

Ako su već unapred limitirali nalog, to možeš proveriti odmah pri ulasku ti piše “Limited Account”, nema ništa od novca (ni onaj koji si zatražio za isplatu), a ako nisu to uradili gledaj da očistiš taj račun i to je to što si koristio taj nalog, u prevodu “ode na doboš”.

Kao što si rekao sve ti radi, ali sad znaš da ako za 130 dana ne dostaviš tražena dokumenta, koja dokazuju da si ti vlasnik naloga, i sam znaš unapred koji je odgovor na tvoje pitanje i šta će biti sa nalogom.

Merchant nalog za Srbiju jos uvek ne radi, koliko mi je poznato?
Cudi me kad udjem da otvorim novi Business nalog, prepoznaje sistem da sam iz Srbije i omogucuje mi da registrujem nalog, izgleda.
Ali bezobzira na to sto mogu da registrujem gore navedeni nalog, sigurno necu moci da prodajem, kao sto sam s ovim nalogom iz SLO?

PayPal u Srbiji za biznis korisnike funkcioniše bez ikakvih problema, isto kao i SLO nalog. Merchant nalog postoji i za fizička lica isto radi bez ikakvih problema tj. kako funkcioniše u SLO tako u HR ili Srbiji.

Jedino što kod PP u Srbiji ne prolazi jesu donacije tj. ta opcija još uvek nije aktivirana, sve ostalo je aktivno i radi bez ikakvih problema.

1 Like