Pozdrav,
imao sam situaciju gdje se klijent preko PayPal-a žali da mu artikal nije stigao.
Artikal je poslan sa trackingID-om preko Hrvatske Pošte i preko trackingID-a se vidi da je paket stigao do kupca, ali ga isti nije podigao.
I ja u odgovoru na dispute označavam da postoji trackingID, ali nisam znao što da napišem u polje kurir službe (tj. nije postojala vrijednost “Hrvatska Pošta”) …pa sam odabrao “Others” i ručno upisao “Hrvatska pošta”.
Pod dodatnu napomenu sam stavio da se trackingID može provjeriti na linku Hrvatske Pošte: https://www.posta.hr/
Da bi PayPal na to odgovorio:
We’ve completed our review of this case and decided in favor of your buyer.
The buyer stated they never received the item, and the proof of delivery details provided could not be verified.
I osim što su nezasluženo vratili kupcu novce, još su mi i naplatili 8$ njihovo sudjelovanje u disputeu.
Neću izginuti za te novce, ali nije mi jasno kako su mogli tako olako presuditi na stranu kupca?
Što bi ja trebao, plaćam sve te brojeve za praćenje i onda da nemaju vrijednost u očima PayPal-a?
Imam osjećaj da ti brojevi možda postoje na nekoj većoj razini gdje se mogu provjeriti, nego li na stranici Hrvatske Pošte, i da bi tada ta informacija bila vjerodostojnija? No gdje bi to bilo?
Hvala na bilo kakvoj sugestiji.