PayPal placanje

Zanima me da li se moze platiti na paypal racun s kreditne kartice samo tako sto se upisu potrebni podaci (PIN kod itd) ili treba jos sta uraditi. Napominjem da sam pocetnik u ovome.

P.S. Da li je PayPal u BiH omogucen 100%

Niko ne zna?

Hm, nekako ne kuzim kaj oces tocno.
PayPal racun je vezan za neki racun. Za taj racun imas mozda Kreditnu ili barem karticu tekuceg racuna.
Prema tome nemas kaj sa kartice placat na paypal jer je u stvari to jedan te isti racun.
PayPal nije racun to je jedna recimo usputna stanica koja omogucava da placanje bude izvrseno brze time da oni plate tvoj racun a potom taj iznos skinu sa tvog racuna(onog kojeg si prijavio za paypal). Npr. njemacki ebay, za njega garantira paypal placanja do visine od 400 eura. To znaci ti platis opcijom paypal do 400 eura, ta lova je odmah na paypal racunu prodavaca a paypal skine sa tvog racuna. o

Mislio sam na to da npr. meni prijatelj uplati neke novce, a on nema paypal racuna tj. zeli sa kartice prebaciti novce na moj racun. Da li mozda znas da li je u BiH paypal omogućen i za primanje i za slanje novca?

a kakvo je stanje sa VISA karticom od raiffeisen banke

Mislim da imas malu greskicu u razmisljanju:
To sta tvoj frend tebi oce uplatit lovu nema veze sa paypalom. Bilo bi u vezi kad bi on sa svog paypal racuna (kojeg nema uplacivao na tvoj paypal racun(ti ga imas).
Znaci ovdije se radi samo o placanju SA paypal racuna a ne o primanju love paypalom na racun.
Moras razlikovati:
Primanje love na racun i primanje paypal uplate na racun u oba slucaja je racun isti samo je nacin uplate drugaciji.
Radi se o istom racunu, ali lova od frenda sjeda preko kartice na njega a ne preko paypala.

Na to sam ja i mislio samo sto nisam znao objasniti, u svakom slucaju hvala ti puno.

Da li si mozda upoznat za Paypalom u BiH?

Prema


BiH je u istoj grupi kao i Hrvatska i Slovenija:

Send. Receive. Withdraw to a U.S. Bank Account or a card.