Ako ste u potrazi za osobom od povjerenja i iskustva za pisanje online contenta (članci za web stranice), stojim na raspologanju.
Imam dugogodišnjeg iskustva u pisanju, kako članaka za web tako studentskih radova za studente. To znači da poznam SEO, readibility, bez keyword stuffinga, gdje smjestiti i gdje naglasiti određene dijelove članka da se što dulje zadrži pozornost čitatelja, kako nazvati heading-e, kako ih označiti, i slično. Također, to znači da moj ton može biti i formalan. Mogu graditi kredibilitet stranice preko pisanog contenta, a mogu i pozivati na akciju razgovornim tonom.
Ako nailazite na writere koji pišu stilom popularne žute ‘štampe’, kod mene to nećete vidjeti
Preferiram klijente koji imaju jasnu sliku što žele postići sa člancima. Ako članak ne ostvaruje unaprijed zadani ‘cilj’, po meni je to gubitak resursa: vašeg novca i mog učinka :). Nije mi cilj samo pisati i zaraditi, nego doprinjeti svojim pisanjem na korisan način - i pritom zaraditi
Zbog toga prije suradnje volim upoznati ciljnu skupinu, razmišljanje potencijalnog kupca, i stav koji klijent (firma) zastupa na tržištu, kao što je ton kojim se obraća čitateljima. Volim porazgovarati o ciljnoj skupini, tko čita članak, odakle čitatelj dolazi na samu web stranicu i koja je dobna skupina čitatelja. Možemo im se približiti sa riječima poput cringe ili slučajno spomenuti Radensku ili drugi proizvod iz mladosti.
Jesu li članci informativnog karatkera, pa se poduzeće upoznaje potencijalnim kupcima na način da je putem contenta prisutan u njihovim životima, bez da radi aktivnu prodaju? Možda su čitatelji većinom oni koji su napravili kupnju? Njima se drugačije pristupa nego kupcima koji ne znaju da uopće postojimo, i imamo tek nekoliko posjeta dnevno. Možda se želi ostvariti dodatna prodaja? Drugim riječima - u kojoj fazi je poduzeće/prodaja? Nadalje, koriste li se društvene mreže i kako? Nije isto dolaze li nam ljudi sa Instagrama ili LinkedIn-a.Također, ton obraćanja čitatelju. Želi li se kupca zabaviti sa temama koje će prepričavati prijateljima, ili ga educirati, pri čemu će se kod njega razviti osjećaj da smo stručnjaci u svom području, pa će nam se obratiti kada bude tražio taj proizvod/uslugu?
Učim programiranje te od jeseni krećem studirati digitalni marketing. Sa strane čitam (učim) psihologiju vezanu za digitalno ponašanje pojedinca. Poznam SEO, te imam iskustva u pisanju članaka za web. Zanima me sve u vezi web stranica, od izrade, do contenta. Stoga sam nakon određene stanke nazad u vodama pisanja.
Ako mislite da vam treba writer mog profila, slobodno se javite