Planiram plaćati oglašavanje na Facebooku

EDIT: trebalo bi biti u naslovu - ‘‘naplaćivati’’

Pozdrav.

Uz mnogo truda skupio sam 50 000 prijatelja na Facebooku i sad to mislim iskoristiti za oglašavanje tvrtki, brandova i proizvoda.

  1. Što mislite, koliko cijenu da postavim za 50 000 izravnih pozivnica na stranicu proizvoda, dali je 500 kuna u redu, više-manje?

  2. Kuda da stavim svoju ponudu, da uopće dobijem nekog tko bi htio iskoristiti takvu pogodnost?

Ako bi mogli što hitnije odgovoriti, ja sam općenito početnik u internet marketingu…
Unaprije hvala… :slight_smile:

Misliš spamat ljude i naplatit to nekome?

ne spamat u sandučić, radit Fan Page i poslat 50 000 pozivnica za taj Fan Page…

postaj statistike pa ces dobit tocnu procijenu…a ovako:

  1. Nisu ti to prijatelji. Mozda fanovi ili clanovi.
  2. Tema fan pejđa/grupe? Ako je tipa"Ja sam swatka i cajke ruls/ Sjebo si me al iscipelarit cu te/ Ti mene ostavis ja tebe kamenom" slobodno napravi logaut, nema kruha
  3. Direktna prodaja. Ukoliko te fejs skuzi da naplacujes slanje mailova, postavljanje linkova etc te tako njima otkidas od usta, bez pitanja ces izgubit grupu/pejđ i tih 50 hiljada clanova/fanova…

Ako te jos nesto zanima, pitaj :slight_smile:

Cekaj, ti oces reci da to nece bit spam nego su tih 50 000 ljudi stvarno tvoji prijatelji koji žele primiti pozivnicu od tebe?

But…but…but…sva kul deca to raadeeeee :kmech:

Edit: aj daj link na pejđ/grupu…

@The Ja
Nije grupa ili fan page, neko nekoliko profila koji ukupno imaju oko 50 000 različitih (stvarnih) osoba za prijatelje.

Imam pitanje kako uopće nekog zainteresirat da mi naplaćuje za direktnu prodaju?!? Kuda stavit oglas?

@w00t
prema tome su spam sve grupe ili stranice koje reklamiraju tvrtku ili brand - npr. adidas, nike itd.
pa cijeli facebook jest spam, svaki dan milijun poziva za grupe/stranice tipa ‘‘ako se pridruži milijun ljudi…’’ ili nešto slično…