Pomoc oko keywords

Pozdrav.Ovako zanimaju me keywords,kako odabrati prave keywords,i kako ih ubaciti u svoj post ili portal.I da li imaju neke stranice besplatne za keyword jer vidim vecina ih naplacuje a nemam novca trenutno.Moja niša je vijesti.Koje bi keywords najvise trebao stavljati?Pozdrav

Ako imaš portal i objavljuješ vijesti redovno, po 10-20 dnevno onda te kw ne brinu previše. Takvi portali ubadaju razne keyworde ali publika većinom dolazi direktno kucanjem domene. Mislim na jače portale, dnevnik HR, tportal Index isl

1 Like

Uredu, hvala.Ja cu oko 30-40vijesti dnevno ubacivati otprilike.Pozz

To je to, nemaš ti tu mnogo vremena gonjati KW. Naravno, uraditi ćeš tagove i ubaciti kratki opis članka, ali ne ideš gonjati neki niche i njegove KW.
Vremenom ćeš u WMT vidjeti koji se vrte i možda pronaći prostora sa nekim vijestima da izguraš veću posjetu .

1 Like

Hvala puno

Mozes koristiti besplatno Google Planner kljucih reci koji se koristi za adwords kampanje, pomocu njega mozes videti koliko je kljucna rec popularna za razne zemlje.

https://adwords.google.com/home/tools/keyword-planner/

Koliko ja znam; to je dostupno samo onim G accountima koji su koristili (ili to planiraju) Adwords uslugu, a to ipak naš Kornic izvjesno nije. :o:

Gresis, dostupan je besplatno svima, potreban ti je samo gmail acc. Ne moras kreirati kampanju niti uplacivati novac, idi samo na tool pa na keyword planner i mocices besplatno da ga koristitis. Nemoj popunjavati nista, kada te pita da popunjavas, vec samo se vrati na adwords.google.com i videces gore Tool. Probaj sa nekim drugim Gmail nalogom pa ces videti da moze. :slight_smile:

1 Like

Vrlo vjerojatno je tako, ispričavam se. :blush:
Koristim ja njega, ali samo sa emailom sa kojim sam jednom davno korstio i Adwords, a druge kad mi ponudi ona popunjavanja, zatvaram.
Sve u redu. :o:

Znači napravio si sajt pa mu tražiš ključne reči :grin:
Obratno, prema ključnim rečima se pravi sajt. Ako je tema vesti onda bi moglo vesti, najnovije vesti, važne vesti, nove vesti i sl. Pogledaš na AdWords šta korisnici traže u pretragama i prema tim terminima praviš sajt. Ubacuješ u naslove, podnaslove, tagove…Izaberi samo one gde bi mogao biti sto bliže vrhu. Mnogi prema njima biraju i naziv sajta. Nije tačno da se sajt o vestima ne može optimizovati, ali bi ti preporučio određenu vrstu vesti a ne sve vesti. Na pr. zabava, stil, ljubav… I onda to forsiraš i prema tome optimizujes sajt. Za sve vesti je velika konkurencija.
Zatim pratiš kako ti se kotira sajt prema rečima koje si odabrao. Može i ovde.

https://www.serplab.co.uk

Ja mislim da je suludo napadati te opste termine vezane za vesti jer bi naspram sebe imao veliku masineriju ciji dzep nema dna. Tako da bi to bilo uzaludno potroseno vreme.
Generalno kod nas se vesti isplate jedino ako imas jake social akaunte, nikakvo zanosenje sa SEO clancima.
Sto se tice KWa ima dosta tool-ova a jedan od njih je i GPT koji je besplatan i u toj varijanti daje okvirno koliko odredjeni termin ima pretraga, dok ako koristis AdWords onda dobijas tacnu mesecnu pretragu. To je jedina razlika u besplatnoj i placenoj varijanti.

1 Like

To nije problem proveriti, nek upiše koje ključne reči ga zanimaju i vidi ima li njegovog sajta negde.
Ne mora za opšte termine nego koje odabere, a za koje misli da će se tražiti u pretragama.

Kako misliš zanošenje sa SEO člancima? Postoji spoljna i unutrašnja optimizacija. Svaki članak treba bar unutarnje optimizovati, niko neće čitati kilometarske i pretrpane tekstove. Ako više njih dođe na sajt i odmah ga napuste zbog lošeg teksta, Google će to tumačiti kao da nije relevantan za to o čemu piše, i loše ga kotirati.

Mislim da kljućne riječi nisu bitne koliko da na svakoj vijesti odradiš sve što treba. H1, h2, meta tagovi, i ako imaš toliko sadržaja to je to.

1 Like

To je uopšteno, al za neku nepredniju optimizaciju zna se koliko minimum i maximum tekst treba da ima reči, da ima podnaslove, sliku, bude podeljen na pasuse, sadrži reči iz naslova i sl. Do koliko rečenica treba da ima reči, ili pasus. Sve to utiče na kotiranje i čitanost teksta.

1 Like

Svakako da treba obratiti paznju na “estetsku” optimizaciju, pod zanosenje sam mislio na offpage SEO kao i na namensko trazenje KWa za vesti. Vesti su kao “zenski ulosci” traju nekoliko sati a zatim se bacaju i zaboravljaju jer su dosle nove druge vesti. Pravljenje informativno/edukativnog portala je druga prica, ali “News” portal je za jednokratnu upotrebu odnosno tekstovi na njemu. Zato smatram da bi bilo bzv trositi vreme na neki ozbiljniji SEO za takav portal.
E sada moze da se odradjuje SEO za kategorije pa tako npr ako neko kuca “sportske vesti” da gadja tvoju kategoriju ali kao sto sam iznad rekao mislim da je to utopija jer prosto ne bi imao sanse protiv jakih portala koji drze top pozicije.

2 Likeova

Uglavnom druze usao sam na to vec prije par dana ali sam poceo ispunjavati nesto i sad ne mogu nista osim toga dok ne upisem neke rijeci i tako koliko cu dnevno $ trositi :slight_smile: hvala pozz

Mozes mi objasniti sta su h1,h2 i meta tagovi ili poslati kakav link gdje pise o tome.Hvala i izvini novi sam ovdje i nisam bas upucen u tako to.

Hvala svima na pomoci.Uglavnom druze ne planiram bas toliko novca ulagati u vijesti trenutno to ganjam da tu zaradim nesto pa s vremenom da pocnem affiliate marketingom jer je ovdje kako kaze vecina lakse zaraditi preko adsensa i tako odmah da od adsensa ulazem u affiliate marketing promocije i to.Kako sam cuo bolje se tamo zaradjuje samo treba dosta vise vremena za zaradu.Pozdrav

Da li neko ima kakav video ili sta kako se ubacuju te KW u stranicu i post i kako to vec ide.Pozdrav

@Kornic

Pa ako zelis video bas, kucaj na youtube: how add keywords to website

1 Like