Moze li neko da mi objasni kako da napravimformu u kojoj cu slelektovati desetak slika iz svog racunara i klikom najednodugme ih uploudovati? Evo mog koda:
Ovako mogu dodati jednu po jednu sliku i to funkcionise bas kako meni treba,samo sto bih ja da selektujem jedno desetak slika pa da se mogu dodati sveodjednom a ne jednu po jednu.Jel meze neko da pomogne?
Uh gledam ovo preko fona,ne razumem bas najbolje posto sam pocetnik,tj. tek ucim PHP al probacu cim stignem kuci!Hvala u svakom slucaju na savetu,pokuscu da ga realizujem.
Pozz!
Uh gledam ovo preko fona,ne razumem bas najbolje posto sam pocetnik,tj. tek ucim PHP al probacu cim stignem kuci!Hvala u svakom slucaju na savetu,pokuscu da ga realizujem.
Pozz!
Hvala puno,mislim da je to ono sto mi treba,isprobacu cim dodjem sā posla.Samo jos nesto,ovu formu znam gde da smestim (u index.php) a gde da stavim ovu petlju na vrh na vrh upload_file.php fajla iliā¦?
for, iz ovog primjera stavis iznad toga sto radis za jedan file
kraj } stavis na kraj toga
i samo izmjenis⦠gdje imas tipa $_FILES[āfileā][ānameā] stavis da pise, kao u primjeru $_FILES[āfileā][ānameā][$i]
A joj sad si me zbunio skroz.To za $i sam razumeo ali ovo oko petlje nisam bas najbolje a nije mi tu laptop da probam.Aj ako ti nije tesko i ako ti ne oduzima puno vremena napisi mi komplean kod kaka izgleda (bar za dve slike) pa cu ja to prosiriti.Molim te pomozi da ne zaglavim opet do 5-6 ujutru!
Hvala ti puno!Proucicu ovo kad stignem kuci,baguje mi fon nesto.Nemas pojma koliku si mi uslugu ucinio,koliko si mi ustedeo vremena i zivaca!I naravno ono sto je najbitnije naucio si me kako se to radi!HVALA PUNO JOS JEDNOM!
Ja sam ga malo prepravio da imam i random name i da mi se putanja upisuje u bazu (valjda samto dobro uradio)
Samo imam jedan problem!Ovim kodom svakoj slici dodeljujem ID.Da li je moguce i kako dodeliti 1 ID za svih 10 slika?Hvala unapred i pozz!!
pa svaka slika ti treba imati svoj id, jer je svaka jedinstvena,